וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל גלובוס הזהב בערוץ E!

וואלה! ברנז'ה

16.1.2006 / 8:57

שידור ישיר לקראת הטקס וראיונות מהשטיח האדום וגם ספיישלים על הסרטים והשחקנים המועמדים, היום ומחר בערוץ

E! ערוץ הבידור ישדר 10 שעות של שידורים ישירים סביב טקס פרסי גלובוס הזהב 2006, שיתקיים הלילה בלוס אנג'לס, אור ליום שלישי שעון ישראל. השידורים יחלו בהספירה לאחור לטקס, כיסוי "השטיח האדום" והתוכנית המסכמת עם המנצחים והמפסידים.

החל מהבוקר ועד תחילת השידורים הישירים, ישודרו תוכניות על המועמדים של השנה לפרסי הסרט הטוב ביותר, שחקן, שחקנית, במאי ותסריט הטובים ביותר. בין התוכניות: סיפורי הוליווד של עקרות בית נואשות (4 מועמדויות לגלובוס הזהב), מאחורי הקלעים של סרטים מועמדים, כ"גאווה ודעה קדומה", "הר ברוקבק", "סינדרלה מן" ועוד.

הספירה לאחור לטקס, החל מהשעה 19:00, תועבר בשידור ישיר החל מהשעה 19:00. השנה נבחרו 3 מנחים אשר כל אחד מסקר ממיקום אחר על השטיח ומזווית שונה: ריאן סיקרסט (מנחה "אמריקן איידול" ומנחה החדש של חדשות ערוץ הבידור), אייזק מזרחי (מעצב האופנה) וג'וליאנה דפאנדי (כוכבת הערוץ ומנחת החדשות בו).

בין השעות 03:00 ל- 07:00 של בוקר יום שלישי, מתחילת שידור הטקס ועד לתוכנית המסכמת ימשיך הערוץ לשדר תוכניות ספישל גלובוס הזהב. מחר, יום ג', ישדר הערוץ החל מ- 12:00 תוכניות מיוחדות על הזוכים בקטגוריות השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully