וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורט-טק

לי-אור אברבך

16.1.2006 / 12:20

רצועת שידור יומית עם יעל בן דב, תוכנית סאטירה עם וילוז'ני, סדרת דוקו, מארדונה ומגזין רכב חדש. רוח חדשה בערוץ הספורט

ביום ראשון ה-22 בינואר יציגו ערוצי הספורט 5 ו-5+ לוח שידורים חדש, הכולל גם מעטפת ולבוש עיצובי משודרגים. בתוך כך עוצב גם אתר האינטרנט של הערוץ בצורה שתהלום בתכניו וצורתו את הקו החדש של ערוצי הטלוויזיה.

במסגרת לוח השידורים החדש ישיק "ספורט 5" רצועת תוכניות יומית חדשה בפריים טיים, החל מ-18:55, בשם "רחבת החמש". מדובר באולפן פתוח אינטראקטיבי אותו תגיש יעל בן דב. בערוץ מבטיחים, כי הצופים יוכלו לתקשר ישירות עם הערוץ ולהפוך לחלק בלתי נפרד מתכניו.

מהדורת "חדשות הספורט" תעבור ל-19:00, כדי לצור נגישות לקהל חובבי הספורט הצעיר של הערוץ. מיד אחר כך תשודר רצועת מקור חדשה עם תוכניות מתחלפות מדי יום. ביום ראשון, "ערב הכדורסל של ישראל", ניב רסקין ועפר שלח עם המשחק המרכזי בשידור ישיר, בשילוב פריצות נרחבות מהמגרשים הנוספים ועם מיטב השדרים והפרשנים. יום שני – דני ענבר עם "אחד על אחד", מארח את האנשים שעושים את הספורט בארץ ובעולם.

ביום שלישי, תשודר תכנית הומור וסאטירה חדשה בהנחיית שמוליק וילוז'ני ובהשתתפות אבי גרייניק, שגיב פרידמן, אבי נוסבאום וארז שלם בשם "פקקים".

ביום רביעי, תגיש מירי נבו את "בגלל הרוח" - מגזין מורחב ומקיף על ענפי הספורט ההישגי בישראל, עם מנה גדושה של אקסטרים וספורט אתגרי. ביום חמישי תשודר "חמישיות" תכנית הכדורסל חוזרת עם עפר שלח, אביב לביא ועודד קטש, אשר יתנו דגש חזק למשחקי מכבי ת"א ביורוליג, כולל פריצות חיות מהיכל נוקיה.

הכדורגלן המטורף

בערוץ הספורט גאים במיוחד ברצועת "ספורט 5 דוקו". מדובר בפרוייקט סרטים דוקומנטריים של ערוץ הספורט. בשנה הקרובה יוקרנו במסגרתו שורה של סיפורים אנושיים ובהם גם סרט המלווה את חייו של שרונאס יאסיקביצ'וס (שאראס).

לערוץ ספורט 5+ נרכשו זכויות השידור של מרוצי הפורמולה 1 והחל ממרץ יועברו בשידור ישיר כל מרוצי יום ראשון, עם שידורים ישירים של מרוצי הדרוג, הנערכים בשבתות, כדי לספק לחובבי הז'אנר את החבילה השלמה.

בנוסף, יעלה לאוויר מגזין רכב חדש עם אלי אילדיס - לא לחובבי מרוצים בלבד - שיעדכן בכל מה שזז בכבישים ובמסלולים בארץ ובעולם.

כמו כן תעלה לראשונה בארץ, בכל שבת ב-18:40, תכנית האירוח של דייגו מראדונה. הכדורגלן המטורף/גאון מארח דמויות ספורט עולמיות ומשתף מהגיגיו. בימים אלו גם שוקדים בערוץ על הפקת מקור חדשה - ריאליטי במסגרתו יבחר הכדורגלן הבא בדור העתיד של הכדורגל בישראל. הסדרה מתוכננת לעלות לאוויר בחודש מרץ.

במקביל לשינויים על המסך, ערוץ הספורט משיק מחדש גם את אתר האינטרנט שלו. האתר ממוצב כערוץ שידור נוסף, המקביל לשני ערוצי הטלוויזיה. התכנים באתר ילוו בקטעי וידאו חדשותיים, ובקטעים מארכיון הערוץ.

אבי בר, מנכ"ל ערוץ הספורט, אמר: "אני משוכנע כי שנת 2006 תהווה קפיצת מדרגה משמעותית בהגשמת החזון שלנו, להפוך מערוץ טלוויזיה לגוף תקשורת אשר פוגש את הקהל שלו בכל מקום בו הוא נמצא. "ספורט 5" המחודש והרענן, המעניק חבילת ספורט טלוויזיונית שלמה לצידו של "ספורט 5+", אריזה גרפית חמה ומחוספסת, סיפורים אנושיים וז'אנרים חדשים, בנוסף לאתר אינטרנט משודרג שיציג סטנדרטים שטרם נראו כאן, הנם נדבך מהותי בהגשמת החזון."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully