וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT שילמה לטרנר יותר מ-3 מיליון שקלים

לי-אור אברבך

18.1.2006 / 7:42

לאחר הכחשת פרסומים על הסדר, מודים בטרנר: "HOT לא הותירו ברירה אלא לאיים בתביעה". בכך באה לקיצה המתיחות בין החברות

הסתיים הסכסוך בין HOT לחברת טרנר העולמית. גורמים בחברה המספקת לישראל את ערוץ CNN, אישרו לוואלה! ברנז'ה, כי חברת הכבלים שילמה את מלוא חובה, שעמד על מעל שלושה מיליוני שקלים, שהצטבר עבור שידור הערוצים TCM - ערוץ הסרטים הקלאסיים וקרטון נטוורק.בחודש האחרון הכחישו בחברה נמרצות פרסומים על פיהם הושג הסדר עם HOT. לדברי גורמים בטרנר ההסכם הושג רק לאחר חגי הנוצרים.

כזכור, הורדו שני הערוצים לפני כחודשיים מעל מסכי מנויי HOTבשל חובם של הכבלים לטרנר. בחברה שבסיסה בבריטניה הביעו מורת רוח מהתנהלות HOT מולם. בעקבות המתיחות בין שני הגופים היה חשש כי גם ערוץ ה-CNN יבוטל. ב-HOT טענו בזמנו כי הערוצים הורדו בשל אי חידוש התכנים בהם ואי התאמתם לקהל הישראלי. בסופו של דבר הושלם התשלום עבור CNN אולם לאחר שלא שולם החוב עבור שני הערוצים שהורדו איימו בטרנר לפנות לערכאות משפטיות.

מטרנר נמסר, כי הקבוצה "קיוותה להימנע מהצורך להגיע לאיום בתביעה בבית המשפט העליון באנגליה, אך בסופו של דבר לא נותרה לה ברירה, בשל החוב המצטבר והתנהלות חברת HOT בעניין שלא בתום לב".

מ-HOT נמסר: "כפי שפורסם לפני כחודש, הגענו להסדר במסגרתו לא ישודרו שני הערוצים, לאחר ששולמו ההפרשים שהייינו צריכים לשלם - והם הסירו את התביעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully