וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערכות: וקנין חוזר לגלובס

רוני קורן-דינר

18.1.2006 / 9:22

העורך לשעבר של העיתון הכלכלי עשוי לחזור לתפקיד אם יתמנה חגי גולן למנכ"ל חדשות 2. בשישי יתכנסו אנשי העיתון לדון בשינויים

מישאל וקנין, לשעבר סמנכ"ל הרגולציה של סלקום, מועמד לתפקיד עורך "גלובס" במקומו של חגי גולן. גולן צפוי להתמנות למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2. חילופי התפקידים צפויים בחודש יוני, אז מסתיים חוזהו של שלום קיטל, המנכ"ל הנוכחי של חברת החדשות.

וקנין אמר בתגובה, כי "אם הייתי מעוניין לחזור לעיתונות, עורך "גלובס" הוא תפקיד מכובד, אך אין לי עניין בתפקיד". גולן סירב להגיב על הידיעה.

וקנין הוא ידיד אישי של גולן ושימש לפני כעשר שנים כעורך המגזין של "גלובס". לאחר מכן עבר ל"ידיעות אחרונות" והיה בין השאר עורך מדור הכלכלה של העיתון. וקנין פרש מהעיתון בעיקבות חילופי עורכים. לאחר פרישתו מ"ידיעות אחרונות" מונה ועקנין לעוזרו של עמי אראל, מנכ"ל אלרון באותה עת, ולאחר מכן היה יועץ כלכלי לשר האוצר סילבן שלום. עם פרישת שלום מהתפקיד מונה לסמנכ"ל רגולציה בסלקום, ומתפקיד זה פרש בעקבות חילופי ההנהלה בחברה. חילופי העורכים ב"גלובס" צפויים במקביל לחילופי הנהלה, לאחר שהמנכ"ל הוותיק עמי אבן הודיע בתחילת השנה על פרישתו.

ביום שישי ייתכנסו עובדי "גלובס" במלון דיוויד אינטרקונטיננטל לדון בשינויים הצפויים בעיתון. בעקבות הפרסום ב"ידיעות אחרונות" על מועמדותו של גולן לניהול חברת החדשות, הודיע גולן במייל לעובדים כי השמועות על עזיבתו הקדימו את זמנן. בכנס צפויה לשאת דברים ענת מניפז, בתו של בעל העיתון אליעזר פישמן. כמו כן ידברו המנכ"ל היוצא אבן, המנכ"ל הנכנס איתן מדמון (ששימש עד לאחרונה כחשב החברה) וכן גולן עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully