וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולפני הרצליה מתחדשים בכ-200 אלף ד'

לי-אור אברבך

18.1.2006 / 11:06

שני אולפנים - האחד בתוך וילה הממוקמת בתחומי חברת ההפקות והשני מיזוג של אולפנים קטנים יותר - הוכנו לקראת עונות 2006

אולפני הרצליה יחנכו שני אולפנים חדשים במסגרת ההיערכות לעונות שידורי 2006. כך דיווחו היום המנכ"לים המשותפים של אולפני הרצליה, אפרת דרור ויואב פרץ. האולפנים החדשים שבבנייתם הושקעו כ-200 אלף דולרים נועדו לספק צרכי הפקה יוצאי דופן - אחד האולפנים הוא למעשה וילה שנמצאת בתחומי האולפנים, ממנה תשודר תוכנית הבוקר של קשת.

האולפן המשמש את קשת, הוא למעשה בית מייסדת האולפנים (מרגוט קלאוזנר ז"ל) לאולפן המשתרע על כ 200 מטרים ומאובזר בציוד הטכני המתקדם ביותר בשוק. מאחר ואולפן זה נמצא למעשה בבית מגורים פרטי הוא מספק איכויות אולפניות בתנאי מגורים. בשבועות הקרובים יחלו באולפן זה צילומי תכנית הבקר של "קשת".

האולפן השני, הוא מיזוג של שני אולפנים, הוא משתרע על כ-150 מטרים וכולל בתוכו נישות המספקות אווירה רב מימדית ומותאם לספק מענה להפקות מסוגים שונים.

לפני כשלושה חודשים חנכו באולפני הרצליה אולפן המיועד לספק מענה להפקות מקור מסוג דרמה ומשתרע על פני כ 400 מטרים. באולפן זה צולמה העונה השניה של סדרת הנוער "ראש גדול" המשודרת בימים אלו ב yes.

אחד המנכ"לים, יואב פרץ מוסר, כי "הנהלת אולפני הרצליה ממשיכה במגמה ברורה, לייצר פתרונות המותאמים לצורכי השוק והמפיקים ומשקיעה משאבים רבים על מנת להעניק את תנאי האולפן וסביבת הצילומים הטובים והנוחים ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully