וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלר: "המרד בתחרות הקקטוס הסתיים"

איילה צורף

19.1.2006 / 11:50

יו"ר איגוד הפרסום אומר עוד כי על הפרק עומד רעיון של יבוא לישראל של תחרות אנגלית, שתחליף את קקטוס הזהב

"המרד בתחרות קקטוס הזהב הסתיים" - כך אומר יאיר גלר, יו"ר איגוד משרדי הפרסום, ל-TheMarker. לדבריו, מנהלי הקריאייטיב של משרדי הפרסום שהודיעו שלא יקחו חלק בתחרות קקטוס הזהב המסרותית, שמחלקת מדליות על קמפיינים קריאייטיוויים, הגיעו להסכמה שיקחו חלק השנה בתחרות. בין אנשי הקריאייטיב ש"מרדו" בתחרות הקקטוס, היו אסי שביט (ממשרד הפרסום גיתם), גיא גורן (מפוגל), מולי הלפמן (מפובליסיס-אריאלי), ספי שקד (מענבר-מרחב-שקד) ועופר יער (ברוקנר-נטע).

"אתמול נערכה פגישה של מנהלי הקריאייטיב, והללו החליטו שלא לפרוש מהתחרות", אומר גלר. לדבריו, "הם הודיעו לנו שיש להם שאיפה לייבא לישראל תחרות פרסום אנגלית, על כל המשתמע מכך - בעיקר לייצר שינוי מבחינת השיפוט - ואני אמרתי להם שהאיגוד יתמוך בשיפור התחרות והשבחתה", הוא מוסיף.

לדבריו, "אם נחליט לאמץ בישראל את מבנה התחרות האנגלית, אזי היא תחליף את תחרות הקקטוס המסורתית. אם יש חלופה בינלאומית טובה, אני חושב שזה יהיה נכון לאמץ אותה, כי בסופו של דבר, המטרה היא להשביח את התחרות על יצירתיות בין משרדי הפרסום, לכן התחרות הבינלאומית בפירוש עומדת על הפרק".

עוד הוסיף גלר כי "רביב יצחקי (שהיה מנהל קריאייטיב בכיר במשרד הפרסום מקאן אריקסון ופרש ממנו) אמר שיסייע להביא את התחרות הבינלאומית לארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully