וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות השידור מחכים לשלו

לי-אור אברבך

24.1.2006 / 17:00

מ"מ היו"ר נפגשה אמש עם המנכ"ל אלוני לפגישת עבודה ראשונה ותכנס לתפקיד ביום א'. בכיר ברוממה: אם ימשך המשבר נוותר על עובדים

ביום ראשון הקרוב תכנס פרופ' גבריאלה שלו, שנבחרה זה מכבר לתפקיד ממלאת מקום יו"ר מליאת רשות השידור, ללשכתה. מיד אחר כך בכוונתה לכנס לראשונה את מליאת רשות השידור החדשה. פרופ' שלו נועדה לאחרונה עם מנכ"ל רשות השידור, יאיר אלוני בפגישה שהוגדרה על ידה מצויינת.

שלו אמרה לוואלה! ברנז'ה, כי היא לומדת בימים אלו את הנושאים הבוערים תוך שהיא מודעת למצבה הקשה של הרשות. כמו כן ציינה את הצורך המיידי בהכשרת הרשות לטיפול במערכת הבחירות המתנהלת.

גורם בכיר ברשות השידור אמר לנו היום כי "המצב בערוץ הראשון הולך ומחריף והוא צפוי להחמיר בחודש הבא". בתוך כך לא התקיימה כל הערכות לקראת משדרי הבחירות ואם יימשך המשבר הכלכלי בחודש הבא תאלץ הרשות להפרד מעובדים או מספקים. האבסורד הוא, כי גם מהלך של פיטורים אינו אפשרי ללא אישור של מליאת הרשות, שכאמור לא התכנסה.

עובדי רשות השידור מצפים בכיליון עיניים לכניסתה של שלו לתפקיד. לאחרונה הופסקו צילומי "שישי עם מיכל", "שום, פלפל ושמן זית" ו-"ריח מנטה" של ערוץ 33 ומגישים בכירים וספקים קיבלו מכתבי התראה לקראת אי עמידה בהתחייבות עמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully