וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוליקר, סקעת ושרית חדד בסלקום

לי-אור אברבך

29.1.2006 / 14:00

חברת הסלולר השיקה היום את "ווליום 2006" במסגרתו הוחתמו אמנים ישראלים נוספים והושקה אפליקציה חדשה לניווט בתוכן סלולרי

יהודה פוליקר, ארקדי דוכין, הראל סקעת, דוד ד'אור, הגיים בויז ושרית חדד הם חלק מהאמנים המצטרפים למסגרת "סלקום ווליום". חברת הסלולר כינסה הבוקר מסיבת עיתונאים בתל אביב, ובה הכריזה על המשך המהלך שמטרתו לזהות את סלקום עם המוזיקה הישראלית.

האמנים המוחתמים מצטרפים לשלמה ארצי, משינה, מאיה בוסקילה ואבי מסיקה, שחתמו במסגרת "ווליום 1" בשנה שעברה, וכמו קודמיהם, גם כאן ניתן יהיה להוריד את כל קטלוג המוזיקה שלהם למכשירי הסלולר של סלקום.

עוד הכריזה החברה על השקת ה"ווליום player", פיתוח טכנולוגי ישראלי ייחודי לסלקום, שיתמוך במרבית המכשירים הסלולריים של החברה ויאפשר ללקולותיה להנות ממגוון התוכן המוזיקלי אותו היא מציעה. בספריית המוזיקה של סלקום, לדברי החברה, היצע יחיד במינו של כ–10,000 שירים. קובי מרנקו, מנכ"ל "לוגיה" – חברת התוכן של "סלקום" מסר כי למעשה פיתוח זה מאפשר לראשונה הפיכת המכשיר הסלולרי לנגן מדיה אמיתי" .

עוד הודיעה סלקום כי היא מצטרפת למהפכת ה-Pod Casting, שיאפשר העלאת בלוגים בלעדיים של אמני הבית המובילים בוידיאו הסלולרי. בשלב שני של המהלך יוכלו גם הלקוחות להקליט את עצמם ולהציג את יצירתם.

במסגרת "סלקום ווליום", מתכוונת החברה להמשיך ולתת חסות לאירועי מוזיקה", כמו טקס העמי"י שייערך השבוע, וכן לתכניות כמו כוכב נולד, פסטיבלי מוזיקה, ואירועים בלעדיים כמו בחירת "רינגטון הזהב", אירוע שהתקיים בשנה שעברה (ובו זכה "מי אוהב אותך יותר ממני" של ארקדי דוכין") והשנה צפוי להשתדרג בשיתוף ערוץ המוזיקה 24.

לדברי החברה, היקף מכירות המוזיקה בפורמט של דיסקים ירד בשנה האחרונה בכ-10% ל-90 מיליון שקל, בעוד שוק ההורדות הולך ומשתלט על תעשיית המוזיקה. החברה מציינת כי בשנה הבאה צפויה תעשיית הסלולר להרוויח מתכנים מוזיקליים יותר מאשר חברות התקליטים. את האמנים שהחתימה סלקום היא בחרה, לדבריה, על פי סקר שביצעה בקרב הלקוחות. לדברי החברה, היא תקדם גם אמנים חדשים ועם הזמן תשלב מוזיקה פחות מסחרית, של יוצרים קטנים ופחות מוכרים.

* בהכנת הידיעה השתתף רוי רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully