וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירבו לשדר לאור מצבו של רה"מ - והושעו

לי-אור אברבך

30.1.2006 / 9:24

גדעון אוקו ויניב מורוזובסקי חשבו שיהיה זה חוסר טעם לשדר תוכנית הומור אחרי אשפוז שרון - מפקד גל"צ חשב אחרת וביטל את התכנית

תוכניתם של השדרנים גדעון אוקו ויניב מורוזובסקי, "לא רוצים לישון" בגלי צה"ל הושעתה לאחר שהשניים סירבו לשדר לאחר האירוע המוחי של ראש הממשלה.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי השניים היו אמורים לשדר את תוכניתם הסאטירית כמדי יום ראשון שלושה ימים בלבד לאחר שראש הממשלה, אריאל שרון לקה בשטף דם מוחי מתוצאותיו טרם התאושש. אוקו ומורוזובסקי, משוחררי התחנה החליטו בבוקר יום ראשון בהתחשב בנסיבות שלא להגיע ולשדר, חרף פקודת מפקד התחנה, אבי בניהו.

בניהו הודיע, כי על השדרנים להתייצב לעבודתם ולשדר את תוכניותיהם כרגיל וזאת על מנת להחזיר בהדרגתיות את התחנה לשגרה לאחר שלושה ימים של גל פתוח. בתוך כך, גם מגישי "ציפורי לילה מתפרעות", שרון טייכר וערן זרחוביץ' שידרו תוכניתם כרגיל באותו ערב עם הנמכה מסויימת של מידת קיצוניות ההומור.

למחרת הודיע בניהו לשניים כי תוכניתם מושעית עד להודעה חדשה. יש לציין כי השניים הודיעו מראש שלא יגיעו ודאגו למחליף שישדר מוזיקה במקומם.

מורוזובסקי אמר לוואלה! ברנז'ה, כי "מפקד גל"צ הודיע לנו כמה שעות אחרי הודעתנו שלא נגיע שהוא דורש שנבוא ונשדר. לא התייחסנו ברציונות הראויה ולכן התוכנית הורדה. אני מאוד אוהב את התוכנית ואת גל"צ ומקווה שנחזור לשדר את התוכנית אותה אנחנו מכנים 'המיותרת ביותר בגל"צ'. אני מקווה שהוא יאפשר לחזור לאוויר. זו תוכנית מושקעת, הומוריסטית, שאנחנו מקבלים עליה הרבה פידבקים מצויינים". לדברי מורוזובסקי, השניים הביעו צער על הדברים ובמבט לאחור, היו מגיעים לשדר.

מגלי צה"ל נמסר, כי "התוכנית אכן הושעתה לאור מה שנראה כבעיית משמעת. אי חזרתה תדון בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully