וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותק, המגזין השתנה

לי-אור אברבך

30.1.2006 / 11:23

פרסום ראשון: עיתון הפנויים מבית רייטינג יהפוך לירחון לנשים צעירות בנות 17-35 - חתך החוצה את גו ועלמה. בתפריט: הרבה סקס

מגזין ההכרויות "מותק" מבית רייטינג משנה קונספט ויהפוך בקרוב לירחון המיועד לבחורות ולנשים צעירות בגילאי 17 עד 35. בתוך כך יעבור העיתון גם שינוי מבני ומיתוגי והוא יעובה ויצבע ביותר גוונים.

הגיליון הראשון לקבוצת המיקוד החדשה יצא לאור כבר ביום חמישי הקרוב. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי המגזין אמור להיות סקסי יותר וישולבו בו מדורי שאלות ותשובות של מומחים, מדור צילומי דוגמנים ודוגמניות, מדור שמחטט לסלבריטאים בבתים, מדור צרכנות נרחב, מדור כושר, וכתבות ומדורים חדשים נוספים שמעסיקים נשים צעירות.

המגזין המחודש מצטרף לטרנד הירחונים הנשיים השוטף את המדינה. ביעודו שם לו "מותק" להתחרות על תשובת לבן של קוראות "עלמה" מבית ידיעות אחרונות תוך קריצה גם לקוראות GO.

בין הכותבים החדשים במגזין שייצא השבוע ניתן יהיה למצוא את הטאלנטים ליאור דיין ובן גולדמן (שכתבו בוואלה!ZONE את המדור שיחות נפש), ניב הדס ("העיר", "די.ג'יי העיר" ו"רייטינג"), דניאלה דורון והעיתונאים לירון שמם ("רייטינג"), אריאלה רביב ("מעריב") ורועי בהריר ("זמן תל אביב"). השחקן אלון נוימן, ימשיך בטור קבוע.

כמתבקש מהגדרתו החדשה, הגיליון הבא של "מותק" יהיה נועז במיוחד. בין היתר יספר דודי לוי על סטיותיו במיטה ורות גונזלס "תחשוף את האמת" על שלושת בעליה לשעבר. בנוסף יהיו מדורים שיעסקו ביום האהבה הנוכרי, הוולנטיין דיי, שיחול ב-14 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully