וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן ב.י. מונה למנהל פיתוח התוכן של JCS

לי-אור אברבך

31.1.2006 / 17:03

לאחר שעזב את עריכת תוכניתו של דודו טופז, וניהל קריאייטיב בפרוייקטים שונים מגיע ב.י לחברת ההפקות

ערן ב.י. מונה למנהל פיתוח התוכן של JCS הפקות (מקבוצת JCS).
במסגרת תפקידו יעסוק ערן בפיתוח תוכניות בידור , ריאליטי ופורמטים מגזינים שונים לערוצי השידור בארץ ובעולם.

בתפקידו האחרון ערך ב.י. את 25 הפרקים הראשונים של התכנית "הכל זז עם דודו טופז". היה מנהל הקריאטיב של התכניות "סוף הדרך" ו-"דרוש מנהיג".

כמו כן לאחרונה כתב ב.י. את התסריטים לסרט הקולנוע "גיבורים קטנים" בבימוי איתי לב (שמיועד לצאת לאקרנים בקיץ הקרוב) ואת "כיפה אדומה" שייכנס בקרוב להפקה בתמיכת קרן רבינוביץ' וקרן הקולנוע הישראלית. בעברו כתב ופרסם גם את הספרים "בקרוב" ו-"אהבה פחות אחת".

ב.י. מצטרף בזאת לנפטלי אלטר שמונה ליועץ התסריטים והדרמות של החברה ולאוריאנה גבעולי שמונתה למפיקה הראשית.

בימים אלו עובדים ב- JCS הפקות על "הדוגמניות 2", ו- "מיקי שיק" עבור ישראל 10 , על הדרמה "מישהו לרוץ אתו" עבור HOT3, על העונה השלישית של "נספח תרבות" עבור הרשות השנייה ועל העונה החמישית של "החיים זה לא הכל" עבור רשת.

בימים האחרונים הודיעה החברה כי תכנס להפקה של דרמה יומית חדשה בת 40 פרקים לישראל 10 בשם "טעם החיים" שתעסוק בנושאי יחסים במסעדה תל אביבית. בנוסף החברה מפיקה מדי יום את שש המהדורות היומיות של חדשות HOT.

סמנכ"ל ההפקות של JCS, שמוליק שם טוב אמר, כי "לנוכח הביקוש הגדול לפורמטים חדשניים החליטה חברת JCS לחזק את התחום הקריאטיבי ולהשקיע בפיתוח פורמטים ותוכניות. ערן הוא רכש ראשון בתחום זה ואני בטוח שבקרוב נראה פירות מהרכישה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully