וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המועצה מנציחה את האפליה"

לי-אור אברבך

1.2.2006 / 15:28

לאחר ההחלטה על הגבלה פחותה על yes באחוז הערוצים בהפקה עצמית, מתקיפים ב-HOT: הלווין נהנה מכספי מונופול דורסני

תחושות קשות מאוד בחברת הכבלים HOT לאחר ההחלטה אמש של מועצת הכבלים והלווין על הגבלה פחותה יותר בהחזקת הערוצים בהפקה עצמית של yes לעומת ההגבלה החלה על HOT. החברה הוציאה היום לבקשת וואלה! ברנז'ה תגובה על הודעת הלוויין אמש, כאילו נמשכת ההפליה לטובת "מונופול" הכבלים, לדבריהם.

"בהתחשב בעובדה כי בזק היא חברת האם של yes", נאמר בתגובת HOT, "המזרימה לה מזומנים ללא חשבון כלכלי אמיתי, קשה להתייחס ללווין כאל השחקן הקטן בשוק. הלווין כבר מזמן איננו ינוקא, ונהנה מתמיכת מונופול דורסני המזרים לו כספים ללא הגבלה".

בהתחשב בהחלטת המועצה נאמר, כי "השוואת תנאי הרגולציה בין HOT ל-yes, היא חשובה ומחויבת המציאות ולכן החלטת המועצה אינה מקובלת עלינו שכן היא מנציחה את האפליה בין שני הגופים.

החלטה זו מוכיחה שוב כי איומיה של בזק פועלים, וכי המועצה לא למדה מטעויות העבר ומשמרת את הפגיעה בתחרות – גם בתחום הטלוויזיה וגם בתחום הטלפוניה".

יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי אמר בתגובה על הדברים, כי "חברת yes עד היום לא הייתה מוגבלת באחזקות בערוציה או בערוצי זכייניות ערוץ 2. המועצה קבעה הגבלה משמעותית ואכן השאירה את המחוייבות של HOT ולא הקלה בה. לטעמנו קיום ה-VOD מצדיק את הפער בהגבלה בין HOT ל-yes. אנחנו שלמים עם ההחלטה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully