וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני פרופסור - לא קופאית"

לי-אור אברבך

2.2.2006 / 14:20

מקורבי סגנית השרה מרינה סולודקין אומרים כי הכתבה שנערכה עמה במוסף '24' "גזענית". סולודקין: "יש כאן לגלוג"

"דברי הפתיחה לכתבה עליי נעשו מסיבות לא ברורות - כנראה פוליטיות או מחוסר אהבה ליהדות רוסיה", כך אומרת סגנית שרת הקליטה מרינה סולודקין לוואלה! ברנז'ה על הראיון שנערך עמה ופורסם אתמול במוסף '24' של ידיעות אחרונות. מקורביה של סולודקין כינו את הכתבה "גזענית".

תחת הכותרת "אפור עולה", נפתח ה'ליד' לכתבה מהעמוד הראשי של המוסף במילים: "יש לה כריזמה של קופאית בסופר...". "הכותרת הזו היא חוצפה", אומרת סולודקין, המשובצת במקום השישי ברשימת קדימה לכנסת. "לדבר על כריזמה כמו של קופאית, לפרופ' עמית באוניברסיטת בר אילן. זה מראה את ההבדלים במנטליות. אבל אנחנו באנו לארץ הזו וצריך לבלוע, אי אפשר לחנך את העיתונות", אמרה.

כנגד העיתונאי צחי כהן, שראיין אותה, אין לסולודקין טענות. לדבריה, היא מבינה את הצורך ה"לגלגני", לדבריה, בפרסום הכתבה. לסולדקין גם לא הייתה בעיה עם הכותרת "צארינה סולודקין".

"כישראלית אני מאוד מבינה שרוצים לייצג את מי שלא מכירים בצורה שנח לראות אותו. שאלות על לבוש, קרם לעור, זה טבעי ונורמלי למנטליות הישראלית - לישראלים זו כתבה נכונה", אומרת סולודקין, "אך עם זאת, כישראלית ממוצא רוסי, עם מנטליות אחרת, לרבות העובדה שאני פרופסור ואישה בת 54, אני יכולה לומר שיש כאן לגלוג - אינני קופאית, אני חברת כנסת ואקדמאית. לא יודעים כנראה איך לכבד".

בידיעות אחרונות סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully