וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצלחת: סיפורים מהעולם

רותם דנון

4.2.2006 / 0:32

וואלה! ברנז'ה פותחת מפה – על פרוגרמינג אמצע העונה ב-ABC, הצד הכואב ברכישת דרימוורקס, הרייטינג של בוש והמהפכה של "וורנר"

ABC תציג את לוח אמצע העונה שלה בשישה במרץ, עם שידורה של " Miracle Workers", תכנית על צוות עלית של מומחים רפואיים, עם משתתפים אמיתיים ולא שחקנים. "Wife swap" (שאותה אתם מכירים כאן כ"אמא מחליפה") תצא להפסקה ובמקומה תשובץ דוקו-ריאיליטי אחר - ה"סופרנני", גם הוא מבוסס על פורמט בריטי. עשרה ימים אחרי זה תציג הרשת, שמתעקשת להאמין כי הריאליטי לא הולך לשום מקום, את American Inventor, ריאליטי המבקש למצוא את הממציא הגדול הבא. גם בתכנית הזו, מבית ההפקה של אמריקן איידול, ישתתף סיימון קאוול.

חודש לאחר מכן, צפויות לחזור שתי סדרות הלהיט של הרשת, Commander in Chief "" עם ג'ינה דיוויס ("גבירתי הנשיאה", בקרוב ב-yes) שיצאה לחופשה מאילוצים שונים ומשונים, וכמובן – "עקרות בית נואשות" בעונה שלישית, בפריים טיים של ימי ראשון.

חותכים בפלסטיק החי

המיזוג של פאראמונט עם אולפני דרימוורקס, כתוצאה מרכישתם על ידי תאגיד הענק ויאקום, נותן את אותותיו בלוחות הדרושים של ה"וראייטי". 25 עובדים בדרג הביניים פוטרו כבר, ובכוות התאגיד לפטר בשבוע הקרוב עוד 95. רכישת דרימוורקס של ספילברג, קצנברג וגפן, על ידי ויאקום ופאראמונט, הושלמה השבוע. המפוטרים ברובם הם עובדי כספים, מערכות מידע, שיווק והפצה. לאחר הפיטורים בפאראמונט, מתכוונים להערך באותה הדרך בדרימוורקס, ולפטר כ-120 עובדים בעצמם. לשני האולפנים יחד יש כיום כ-2500 עובדים, כך שסך המפוטרים מהווה כעשרה אחוזים מכח העבודה.

הארי פוטר ואייפוד הוידאו

תאגיד "וורנר" מצטרף למהפכת הפודקאסטינג והכריז על כוונתו למכור סרטים וסדרות טלוויזיה ברשת, להורדה למכשירים נישאים ולמחשב. הניסוי יחל דווקא באירופה, בגרמניה, אוסטריה ושוויץ, ויורחב בהדרגה. "וורנר" ממתגים את השירות, שקיים כבר בשיתופי פעולה של רשתות הטלוויזיה עם "אפל", למשל, בשם In2Movies, ומתכוונים לתזמן את המכירה של סרטי הקולנוע שלהם יחד עם הוצאתם ל-DVD. בינתיים, חברת האם, "טיים וורנר", הודיעה השבוע על עלייה של 20% ברווחיהם ברבעון האחרון של 2005.

לא מעט מהנתון הזה שייך ללהיט החורפי "הארי פוטר וגביע האש", אך גם להתייעלות של חטיבת הכבלים של החברה, הנותנת גם שירותי אינטרנט וטלפוניה. לעומת חטיבה זו, "טיים וורנר כייבל", ניצבת AOL, שבעבר הייתה החלק הארי במיזוג בין השתיים, אך בשנים האחרונות מאבדת מנויי אינטרנט בקצב מסחרר.

הנח את יד ימין על התנ"ך, ותשבע באמ'שך

לאחר שזכה בשנה שעברה בפרס ה"ראזי", הניתן לשחקן הגרוע של השנה בטקס הקונטרה לאוסקר (עבור הופעתו בדוקומנטרי של מייקל מור, "פרנהייט 9/11"), ודאי שמח נשיא ארה"ב ג'ורג' בוש לגלות כי הוא כוכב גם בטלוויזיה. הנאום המסורתי לאומה, הניתן על בימת הקונגרס פעם בשנה בסוף ינואר, זכה לאחוזי רייטינג גבוהים בהרבה מהממוצע הרגיל שלו.

הנאום, שההצהרות המעניינות בו נגעו השנה ליצירת מקורות אנרגיה חלופיים בכדי להתנתק מהנפט המזרח תיכוני, וכן הסנגוריה לניסיונות הממשל להתלבש על החופש האמריקאי הכה לא-מוגבל ולצותת לאזרחים תמימים כאילו הם אמנון אברמוביץ' בקרליבך, זכה ללא פחות מכ-42 מיליון זוגות עיניים שצפו בו, ולהזכירכם, זה לא הסופרבול, זה גבר עילג בגיל העמידה מול מאות גברים מאפירים אחרים המוחאים לו כפיים/נוחרים באפיהם בבוז. עם זאת, אין לשכוח כי מדובר בפריים טיים של ארבע הרשתות הגדולות, ובנוסף של כמה מהקטנות (למשל C-span), כולל "טלמונדו" דוברת הספרדית, המשדרת לקהילה ההיספנית הגדולה.

הנתון שהושג מהווה גידול של למעלה מ-3.3 מיליון מול הנאום של השנה שעברה, ובתכנית הנצפית ביותר בינואר (הפרק של שבוע שעבר של "אמריקן איידול", שניצב בראש הטבלאות, סחף 35 מיליון צופים, לשם השוואה). עם זאת, השיא של נאום לאומה, ששייך גם הוא לבוש, עומד על 62 מיליון צופים, והוא ניתן לפני שלוש שנים, כשהאומה עקבה בדאגה אחרי ההכנות למלחמת המפרץ השניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully