וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאון בקידום

לי-אור אברבך

6.2.2006 / 9:40

יהורם גאון אירח בתוכניתו "ערב טוב ישראל" את שחקני "כמו בסרט" - המחזמר בכיכובו של יהורם גאון. מישהו אמר אתיקה?

ביום שבת האחרון התארחו בתוכנית "ערב טוב ישראל" המשודרת במסגרת שידורי קשת בערוץ 2 - מיקי קם, הראל מויאל וניצה שאול. השלושה הם כוכבי המחזמר החדש "כמו בסרט" אותו הגיעו לקדם בתוכנית. בכך אין פסול, אלא שאת התוכנית מגיש גם כוכב המחזמר - יהורם גאון.

"אין גבול לדמיון ואין גבול לתעוזה", אמרה לוואלה! ברנז'ה אשת יחסי ציבור בכירה ומוכרת, "יש קוד אתי שהם ללא ספק הפרו אותו. הרי יש מספיק מקומות בהם אפשר ליחצן את המחזמר, זו אמנם טלוויזיה מסחרית אבל יש גם גבולות".

ממשרד יחסי הציבור ישראלי-קורינלדי המקדם את "כמו בסרט" נמסר, כי "במסגרת מסע יחסי הציבור של המחזמר 'כמו בסרט', פנינו לתוכניות רבות בניהן גם לתוכנית של יהורם גאון. יהורם אירח בתוכנית את כל כוכבי המחזמר ובראיון שנערך 10 דקות, נשאלה שאלה אחת בלבד על המחזמר. יהורם לא דיבר על עצמו ואנו לא מוצאים כל פסול באירוח".

מהפקת התכנית "ערב טוב ישראל" נמסר בתגובה, כי "הראיון עם מיקי קם וניצה שאול הוקדש לזכרונותיהן של השתיים מהופעתן המשותפת בסרט 'גבעת חלפון אינה עונה' ולהשתתפותה של ניצה שאול בתכנית 'רוקדים עם כוכבים'. לצופי 'ערב טוב ישראל' ניתן גילוי נאות כאשר בתחילת הראיון ציין יהורם גאון כי הוא מופיע יחד איתן במחזמר 'כמו בסרט'. בסיום התכנית הצטרף יהורם גאון למשתתפי המחזמר לביצוע קטע קצר, שכלל בית אחד בלבד ופזמון מהשיר 'רוזה רוזה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully