וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2 החלו לשדר בדור השלישי

לי-אור אברבך

7.2.2006 / 9:12

לאור הצלחת חדשות 10 בשידורים חיים מהסלולר, צוידו כל כתבי ואנשי השטח של החברה, שעובדת בד"כ עם פלאפון, במכשירי אורנג'

פרסום ראשון: חברת החדשות של ערוץ 2 החליטה לצייד בשבועות האחרונים את כתביה גם במכשירים סלולריים של אורנג'. זאת לאחר שהודיעה החברה לפני מספר חודשים על שהיא משכללת את מערך הדיווח שלה באמצעות חימוש אנשי הצוות במכשירים בני הדור השלישי של פלאפון. לחדשות 2 גם הסכם אחר עם פלאפון במסגרתו מועברים תכנים בהפקתה למנויים.

הסיבה בגינה החליטו בחדשות 2 לא להסתפק במכשיריה של פלאפון היא יכולת הווידאו קונפרנס של אורנג' המאפשרת שידור חי מהשטח. לאחרונה הובסה כמה פעמים חדשות 2 במבחן הזמן מול חדשות 10, כאשר אלה הצליחו באמצעות הסלולר להעביר תמונות וידאו מיידיות מאירועים.

שידור ראשון מקיבוץ כרמיה

ביום שישי האחרון השתמשו בחברת החדשות לראשונה באופציה הסלולרית הכתומה כשהעבירו תמונות ראשונות מקיבוץ כרמיה, שם נפל קסם על קראוון בו שהתה משפחה.

לפני ההחלטה להשתמש בשירותי אורנג', התייעצו בחברת החדשות עם פלאפון, אז הבינו כי החברה אינה יכולה לספק את השירות. גורמים בחברה הסלולרית אמרו לוואלה! ברנז'ה, כי לא הביעו כל תרעומת על ההחלטה של חדשות 2 להפוך מנויים גם של החברה המתחרה. במצב הטכני הקיים של מכשיריה יכולה פלאפון לאפשר העברה של תמונות סטילס באופן מידי ולהעביר קטעי וידאו מוקלטים.

מחברת החדשות נמסר, כי "מכיוון שפרטנר היא החברה היחידה המאפשרת שידור חי ציידנו את כתבנו גם במכשיריה. חברת החדשות מעבירה לקהל צופיה שידורים בכל הפלטפורמות - פלאפון, סלקום, אורנג' ומירס".

מפלאפון ומאורנג' לא נמסרו תגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully