וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרסום בחלון הצדדי - עובד

וואלה! ברנז'ה

8.2.2006 / 9:27

במדד ה-VOD של HOT אין הפתעות, ו'השמינייה' עדיין מובילה. אך נבירה בתוך התכנים מגלה כי התכנים אותם מקדמת קריינית הרצף, מזנקים

בצמרת מדד ההזמנות של ה-HOT VOD אין חדש. "השמיניה" ממשיכה להוביל במקום הראשון (מאז עליית העונה החדשה ב1.1.06) עם 237.444 הזמנות. הילדים לא מרפים גם במקום השני, שם ממשיכה לככב "הפיג'מות". וערוץ 10 עם העונה הראשונה של הדוגמניות מפתיע בגדול במקום השלישי עם 77,934 הזמנות.

בבדיקה שעשתה החברה, מתגלה כי תכנים המקודמים על ידי קריינית הרצף של השירות, אפרת אברמוב, מזנקים במאות ואלפי אחוזים למעלה במספר ההזמנות. אברמוב, לשעבר כתבת חדשות HOT וכיום אחת מכותבות הטלנובלה החדשה "האלופה", מופיעה בתוך 'חלון' במסך הכניסה לספרייה בין לבין הקדימונים המשודרים בו במהלך היום. היא החלה את הופעותיה שם לפני כשלושה חודשים והיא מדווחת על תכנים - בעיקר חדשים - שעולים בספרייה.

דוגמאות בולטות אותן מספקת החברה כוללות את הסרט "לילה אחד במקולס" (הרחוק מלהיות חדש), שזינק ב-4,700% לערך, הסרט "36 תחנת משטרה", עם זינוק מרשים אף הוא, של כ-1,500%, ההופעה של אביב גפן, עם עלייה של כ-460% וקטגוריית הספורט "הרגעים הגדולים של הכדורסל הישראלי", עם עלייה של כ-360%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully