וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרידן: "מיזוג בינינו ובין שלמור אינו על הפרק"

איילה צורף

8.2.2006 / 16:48

לאחר פרסומים על מיזוג אפשרי, אומרים בכירים בשני משרדי הפרסום: למרות שמדובר במיזוג הגיוני, הוא אינו קורם עור וגידים

ראשי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, משרד הפרסום השלישי בגודלו בישראל, ניהלו בעבר מגעים ראשוניים למיזוג עם ראובני-פרידן, משרד הפרסום השישי בגודלו. אודי פרידן, שותף בראובני-פרידן אומר היום כי: "בעבר היו גישושים קלים בנושא, כרגע זה לא עומד על הפרק. בעבר השתעשענו ברעיון, אבל בשום שלב הוא לא הפך לשיחות מעשיות כלשהן. לא הגענו לשיחות רציניות. בטח לא לבחינה מול גורמים בינלאומיים".

בכירים בשני משרדי הפרסום אומרים כי למרות שמדובר במיזוג הגיוני, הוא אינו קורם עור וגידים. לשני המשרדים יש כיום חברת מדיה משותפת - יונייטד - העוסקת בקניית שטחי פרסום עבור לקוחותיהם של שני משרדי הפרסום. המשרדים חולקים את הטיפול בתקציב הפרסום של שני לקוחות עיקריים - שטראוס-עלית ופרטנר.

בענף הפרסום אמרו היום כי "מספר רב של משרדי פרסום ניהלו בשנים האחרונות שיחות למיזוג, ובמרבית המקרים - פרט לאדלר-חומסקי וגלר-נסיס - המיזוג לא יצא לפועל. מדובר בעוד אחת מהאפשרויות למיזוג, אך ספק אם גם במקרה הזה המהלך ייצא לפועל".

עם זאת, מיזוג בין הגופים הללו הוא הגיוני, בשל העובדה שכמעט שלא קיים ניגוד אינטרסים בין לקוחות שני המשרדים, ולכן, מיזוג ביניהם יביא לחיסכון משמעותי בעלויות התפעול השוטפות של שני המשרדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully