וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרוייקט Y נדחית ל-2007

לי-אור אברבך

9.2.2006 / 12:53

עונה 3 שאמורה להתרחש על אי יווני, נדחית בשנה. ב-yes דוחים טענות כי הדחייה היא בשל שינויים בסינרגיה. 'החיים ע"פ Y' חוזרת

נדחתה בשנה העונה השלישית של פרוייקט y, שכזכור נדחתה כבר משנה שעברה לשנה זו. מחברת yes נמסר, כי הסיבה לדחייה היא חוסר רצון לשדר את התוכנית בסמוך למונדיאל. בדרך כלל נמשכת תוכנית הריאליטי שלושה חודשים במהלך הקיץ כולו. הפעם, חוששים בלוויין, מירידה בהתעניינות ביוני בשל הגביע העולמי. בתוך כך, יחלו המיונים ל-15 המתמודדים רק בראשית 2007.

לאחרונה חל שינוי ביחסי החברה המפיקה סינרגיה ו-yes, לאחר החלטה להוריד את ערוץ yes Y. בתוך כך הופכת סינרגיה לחברת הפקה חיצונית בלבד ולא מפעילת ערוץ, והיא צפויה לעבור שינויים מערכתיים. על כן לא מן הנמנע כי אין לראשיה רצון להיחפז ולהתחיל את הדרך החדשה בהפקה יקרה ויומרנית כמו פרוייקט y, שייערך השנה באי יווני שינתן מתנה לזוכה אלא להמתין ל-2007, אז דברים יתבהרו. ב-yes מכחישים טענה זו.

החיים על פי Y חוזרת

בשל הדחייה של הפרוייקט, הוחלט על הקדמת העונה שנייה של החיים על פי y, גם היא בהפקת סינרגיה, ליולי השנה. בניגוד לעונה הקודמת שכללה 25 פרקים, עונה זו תכלול כ-50 פרקים.

מדובר בסדרה ריאליטי תיעודית במהלכה נשלחים סלבס לסביבה ישראלית זרה להם ודרכיהם להתמודד עמה מתועדות. מ-yes נמסר כי טרם נסגרו הליהוקים לעונה השנייה.

שתי התוכניות צפויות לעלות בערוץ הקולנוע הישראלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully