וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישנן בנות, ישנן בנות, אשר הולכות

לי-אור אברבך

12.2.2006 / 13:52

פרסום ראשון: חלק ניכר מהבנות שעושות את "בנות" של HOT עזבו את תפקידיהן, ביניהן עורכת המשנה, המפיקה בפועל ומנהלת ההפקה

עזיבה משמעותית נרשמת בהפקת תכניתה החדשה של HOT3, "בנות". לוואלה! ברנז'ה נודע, כי ביום חמישי האחרון פרשו מההפקה המפיקה בפועל, מיכל דגון ויחד איתה גם מנהלת ההפקה, אורית קרזבום ואחת התחקירניות. כמו כן, עורכת המשנה של ההפקה, קרן שרון, נמצאת בחופשה שלא ברור אם תשוב ממנה.

"בנות" היא רצועה יומית המשודרת ארבע פעמים בשבוע ומככבות בה שבע נשים המנהלות שיחה על ענייני היום. על פי גורמים ב-HOT, מדובר במערכת תובענית של יצירת תוכנית יומית בתנאים מוגבלים, שלא תוכננו מראש נכונה. בתוך כך נדרשו אנשי המערכת לעבוד גם בשבתות ובלילות ללא התמורה המתאימה. בהפקה סירבו, לטענת אותם גורמים, לתגבר בכוח אדם או להעלות במשכורת.

המפיק הראשי, אילן דה-פריז מ"גשם הפקות" המפיקה את הרצועה, אמר לוואלה! ברנז'ה, כי "המפיקה בפועל, מיכל דגון ומנהלת ההפקה החליטו ללכת לפרוייקט אחר שהיה ידוע על קיומו מראש. ושוחררו על ידינו". לדברי דה-פריז התפקידים כבר אוישו מחדש. עוד אמר דה פריז כי עורכת המשנה נמצאת בחופשת מחלה.

קרן שרון סירבה להגיב. מיכל דגון אמרה בתגובה, כי "הדבר היחיד שיש לי לומר לצוות התוכנית הוא בהצלחה". אורית קרזבום אמרה: "אני מקווה שהמערכת תעשה הפקת לקחים ושיהיה המון בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully