וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוביהו לערוץ 9

לי-אור אברבך

12.2.2006 / 10:45

מנכ"ל טלעד לשעבר, מונה לסגן יו"ר מועצת המנהלים של ישראל פלוס. בספטמבר ימונה ליו"ר הערוץ

אילן טוביהו, עד לא מכבר מנכ"ל טלעד, מונה לסגן יו"ר מועצת המנהלים של ערוץ 9. ב–1 בספטמבר 2006 צפוי טוביהו להתמנות ליו"ר מועצת המנהלים של ערוץ 9, במקומו של פיני כהן.

טוביהו, 41, נמנה עם צוות ההקמה של ערוץ 2 וממייסדיו. את דרכו הטלוויזיונית החל בטלעד לפני 12 שנים שם כיהן בשורה ארוכה של תפקידים. בין השאר היה סמנכ"ל השיווק של טלעד ומאוחר יותר המשנה למנכ"ל דאז, עוזי פלד. בשנה האחרונה כיהן טוביהו כמנכ"ל טלעד עד שסיימה את שידוריה בערוץ 2.

בתוך כך מונה לאוניד בלחמן למנכ"ל הקבוע של ערוץ 9, לאחר חודשיים בהם כיהן כממלא מקום מנכ"ל. לאוניד בלחמן, 54, נמנה עם מקימי ערוץ 9 ומכהן כעורך התוכן הראשי של הערוץ החל מיומו הראשון. בחדשיים האחרונים, מאז פרישתו של ראלי קוברסקי, כיהן כממלא מקום מנכ"ל. בלחמן ימשיך להיות העורך הראשי במקביל לתפקידו כמנכ"ל הערוץ.

יו"ר ערוץ 9, פיני כהן, אמר "הצטרפותו של אילן טוביהו מהווה נקודת ציון חשובה לערוץ 9 שכן לראשונה גייס הערוץ אל שורותיו טאלנט טלוויזיוני בכיר מערוץ 2. אילן טוביהו הוא אחד מאנשי הטלוויזיה הבכירים והמקצועיים בשוק ואני משוכנע כי השילוב בינו לבין המנכ"ל לאוניד בלחמן יוביל את הערוץ להישגים משמעותיים כבר בחודשים הקרובים."

טוביהו, אמר היום "במהלך שלוש השנים מאז הוקם, הפך ערוץ 9 לחלק בלתי נפרד ממפת התקשורת הישראלית. אני מודה לראשי הערוץ על האמון שניתן בי ושמח על ההזדמנות לקחת חלק פעיל בקידומו והצעדתו אל עבר הקונצנזוס הישראלי. בכוונתי להתחיל לפעול יחד עם עובדי הערוץ ומנהליו במטרה להפוך את ערוץ 9 מערוץ ייעודי לדוברי רוסית, לערוץ ברודקאסט המשדר לקהל הרחב ופונה לכלל המפרסמים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully