וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקי נאות

לי-אור אברבך

13.2.2006 / 13:25

ב-7 בפברואר פרסם כתב הפלילים של ידיעות מאמר ביקורת על השופט דוד מועלם. נאה שכח לציין כי פגש במועלם בעבר כשזה שפט אותו

כתב הפלילים הוותיק של ידיעות אחרונות, בוקי נאה, העביר ביקורת חריפה בטור שפורסם ב-7 בפברואר על השופט דוד מועלם. נאה תקף את מועלם על פסק דין ישן שלו המאפשר פתיחת "קפה אינטרנט" ברמת גן. על אף הטור המפורט השמיט נאה פרט חשוב, אותו שופט מועלם גזר על נאה בשנת 2003 קנס של 500 שקלים או חמישה ימי מאסר. המשפט נערך בבית המשפט לעניינים מקומיים ברמת גן.

נאה הואשם והורשע בעבירה של "הרשאת כלב לעשות צרכיו במקום ציבורי". במהלך משפטו, שנערך כאמור לפני כשלוש שנים, ביקש נאה לפסול את השופט מועלם. זאת לדבריו בשל חשש כי יהיה נטוי בשל כתבה שפרסם בספטמבר 2001 בה הוא מבקר את מועלם על אותו פסק דין אותו ביקר בטורו החודש. עוד ביקש נאה לפסול את מועלם משום ששניהם נטלו חלק ב'פסטיבל מספרי הסיפורים' שנערך באותה שנה.

השופט מועלם דחה אז את בקשותיו של נאה ופסק בכל זאת במשפט. בהחלטתו כינה השופט את טענותיו של העיתונאי "חסרות שחר וחסרות טעם". בעת מתן גזר הדין ציין השופט כי אינו מאמין לנאה וכינה אותו "נרגן וחד לשון".

נאה אמר בתגובה לדברים לוואלה! ברנז'ה, כי "ברגע שכתובה המילה רמת גן כל קורא נורמלי יודע שיש כאן קונספירציה שלי ושל הקקי". באשר לאי הגלוי הנאות הפנה נאה לעורכו, רפי גינת. זה לא העביר את תגובתו עד לפרסום הכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully