וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח המשדרים משתנה בעקבות מות דמארי

אלכסנדר כץ

14.2.2006 / 17:40

בטלוויזיה וברדיו ישודרו ספיישלים לזכרה של מלכת הזמר העברי, שהלכה הבוקר לעולמה

בעקבות פטירתה של כלת פרס ישראל, שושנה דמארי, ישתנה היום לוח השידורים בערוצים השונים.

בישראל 10 מצאו פתרון למגבלה הארכיונית לנוכח טריותו של הערוץ ומהרו לרכוש מחברת ההפקות של גיא פינס ראיון שערך פינס עם דמארי לפני שלושה חודשים. בראיון מדברת דמארי על הפריחה המחודשת בעקבות שיתוף הפעולה עם עידן רייכל, תחושת הזמן שאוזל, הפחד מהזדקנות והיותה סמל ישראלי. חלקים מהראיון ישודרו בהמשך ב"ערב טוב" ב- HOT3. בערוץ השני - במקום "היפים והאמיצים", "ג'ודי", ו"הכול זז עם דודו טופז" תשדר "רשת" היום ספיישל "חברים מספרים על שושנה". מדובר על משדר מיוחד בהנחייתו של יוסי אלפי וחברים, כפי שצולם בפסטיבל מספרי סיפורים באוקטובר 2005.

במשתתפים, יוסי אלפי, עידן רייכל, חיים חפר, יהורם גאון, אביגדור קהלני, רפי קדישזון ודמארי עצמה. הספיישל ישודר בשני חלקים. החלק הראשון ישודר בין השעות 17:00–16:00. החלק השני ישודר בין השעות החל מ-19:00.

בערוץ הראשון תשודר אחרי מבט תוכנית מיוחדת לזכרה של דמארי שנקראת, "כשהכלניות בוכות". מדובר בתוכנית בהנחיית יואב גינאי בה ישולבו אנקדוטות בשילוב של קטעי ארכיון של ערוץ 1 לאורך השנים. בתוכנית יושמעו מיטב שיריה של דמארי.

גם ב-HOT מתכוונים להקדיש שידורים מיוחדים, כולל שידור חוזר של "המעגל" עם דן שילון (ב-HOT בידור ישראלי) בהשתתפותה של דמארי ורה"מ (אז חבר הכנסת) אריאל שרון. כמו כן ייפתחו השידורים בערוץ הקריוקי מדי שעה בשיר של דמארי. ב-Y ב-10 המשודרת ב-yes, ישודר ראיון שנערך עם הזמרת המנוחה כשהגיעה לטקס העמ"י שנערך בשבוע שעבר.

מערוץ 10 טרם נמסרו פרטים לגבי שינוי לוח השידורים.

שידורים מיוחדים גם ברדיו

רשת ג' של קול ישראל, תשדר אף היא תוכניות מיוחדות לזכרה של שושנה דמארי. ביום רביעי ב-20:00 תשודר תוכנית מיוחדת של "עוד חוזר הניגון" בשילוב הקלטות נדירות של שושנה דמארי מאוצר הארכיון של רשות השידור.

ביום שישי ב-15:00 תשודר התוכנית "שלא ייגמר לעולם עם שושנה דמארי". בתוכנית השמיעה דמארי משיריה וסיפרה עליהם. בשבת תשודר, "מכלניות עד אור" - חמש שעות עם שירים אלבום משולש עם מיטב השירים של שושנה דמארי מכל הזמנים. באותו יום ישודר המופע כלניות שנערך לכבודה של דמארי.

גלי צה"ל מייחדת אף היא את יום השידורים מיוחד לזיכרה של דמארי. היום ב-14:00 תוקדש התוכנית "מוזיקה היום" בהגשת משה בונן לזיכרה, ויושמעו ממיטב שיריה. בשעה 16:00 תוכנית מיוחדת של "ארבע אחרי הצהריים". לפני חמש, פינתו של ד"ר אבשלום קור תיוחד אף היא לזמרת הנערצת. בחצות, יגיש דודו אלהרר "ציפורי לילה מיוחדות" עם מיטב שיריה והסיפורים שמאחורי השירים.

בשישי תשודר התוכנית "מילים ומנגינות" בה שוחחה חוה אלברשטיין עם דמארי על חייה ועל הקריירה הענפה שלה. בשבת ישודר שוב הקונצרט של שושנה דמארי עם התזמורת הסימפונית חיפה, אשר הוקלט בשנת 1982, בהופעה בפני חיילים אי שם בדרום הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully