וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי תל"י פגעו בצילומי "האלופה"

לי-אור אברבך

16.2.2006 / 11:51

פרסום ראשון: אוטובוס מלא יוצרים הגיע לנווה אילן והפסיק את צילומי הטלנובלה. מפגש מרגש בין מתי לווייצמן. HOT: מה הלאה, רצח?

במסגרת המאבק של איגודי התסריטאים והבימאים נגד HOT, עלה הבוקר בשעה 10 אוטובוס מלא יוצרים ובתוכם רני בלייר, דן וולמן ויוסף פיצ'חדזה אל סט צילומי האלופה בנווה אילן. לאחר כחצי שעה הזמינו אנשי ההפקה משטרה והמפגינים התפזרו בשקט.

לדברי דובר תל"י אסף פרץ, עצרו היוצרים, כשהם לבושים במדי כדורגל אדומים, את יום הצילום וקיימו אסיפת הסברה בנוכחות אנשי ההפקה. "זה היה דיבור מתוך הזדהות, כשכולם מבינים שהמאבק הוא על פני התרבות בארץ. לבסוף הצדדים התפזרו בחיבוקים".

בין המתחבקים היו גם בימאי האלופה, שי קפון וראש איגוד התסריטאים, עמית ליאור, ששיחקו זה לצד זה ב"עניין של זמן".

"הזמנתי משטרה, כי הבנתי שרק כך הם יתפנו", אמרה לוואלה! ברנז'ה העורכת האחראית מטעם "דרסט" הפקות", עידית פארן, "הסברנו להם שעדיף שילכו להפגין נגד מי שבאמת מזיק להם".

בזמן נוכחות תל"י במקום נמסר מ-HOT: "מדובר בקבוצה שלא בוחלת באף מעשה. אין אלו פעולות ציבוריות לגיטימיות, אלא עבריינות לשמה, תוך הסגת גבול והתפרצוית לחצרי HOT וחצרם של גופים אחרים בהם האולפנים בנווה אילן. מה הלאה? חטיפה? רצח? המשטרה בדרך לאולפן ולא נהסס לנקוט בצעדים משפטיים על מנת לשמור על זכויותינו ועל זכויותיהם של המפיקים העובדים עבורנו. אנחנו עדיין ממתינים ליוצרים שיואילו לבחור בורר מתוך רשימה מכובדת של בוררים, אבל אין ספק שהם מעדיפים פרובוקציות במקום לברר ולפתור את הבעיה בדרך ראויה, כמקובל במדינת חוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully