וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היגיינה פרסומית

אלכסנדר כץ, לי-אור אברבך

19.2.2006 / 10:23

'פרוקטר אנד גמבל', באמצעות 'אולוייז', מתלבשים גם הם על תכנית הבנות של HOT. "זה אינטרס של הצופים", אומר גורם בחברת הכבלים

במסיבת העיתונאים שקיימה בשבוע שעבר חברת פרוקטר-אנד-גמבל ב"סטוקו", הוצג פרויקט "הנבחרות" שמטרתו על פי החברה להעניק חוויה לימודית לקידום ערכי ההגשמה העצמית בקרב נשים. באירוע השתתפו יו"ר פרוקטר-אנד-גמבל בישראל, סופי בלום, שהסבירה על הפרויקט, אורלי אטיאס- מנהלת אגף שיווק טלוויזיה ב"הוט" ונשים נוספות שישתתפו בפרויקט.

בפרוקטר-אנד-גמבל, חברה כלכלית לכל דבר, מסבירים כי מדובר בפרויקט חברתי לקידום העצמה נשית לנשים בכל גיל (אולם בעיקר צעירות) בשלבים הראשונים של הקריירה, המתנהל בשיתוף הדוק עם רצועת השידור היומית החדשה "בנות", בערוץ HOT3. במסגרת הפרויקט ייהנו המשתתפות מסדנאות מקצועיות כגון סודות ההצלחה בראיון עבודה, חשיבה יצירתית, שיפור יכולת מכירה ועוד.

גורמים בפרוקטר אנד גמבל הדגישו את חשיבות העמידה בכללי המועצה לכבלים וללוויין בכל הקשור בחיבור ל"בנות", המתבטא גם ברכישת הלוגו שעוטר כבר מראשיתה של התוכנית לפני כשבוע בצבעי מותג ההגיינה הנשית, always.

השקת שיתוף הפעולה באה על רקע מעקב דרוך שמנהלת המועצה לכבלים וללוויין אחר HOT ואחר התוכנית בנות בפרט. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, פינות המהוות תא של תוכן שיווקי עם גופים מסחריים כמו קרייזי ליין ובנק אגוד הביאו את יו"ר המועצה לכבלים וללוויין יורם מוקדי לשלוח מכתב חריף למנכ"ל HOT רם בלניקוב בו הוא מתריע על קנסות "שבדרך" כלשונו.

ב-HOT נזהרים מאד להתבטא בנושא. בכיר בחברה אמר, כי תחום הפרסום הסמוי הוא תחום שמושך אש. לדבריו, לאחרונה אינטרסים שונים גורמים לעיתונות להוציא כתבות שליליות. "כל מי שיכול להיפגע מהתוכן השיווקי", אמר הבכיר, "כמו איגודים שונים וערוצי הטלוויזיה המסחריים, משתמשים בתקשורת כדי לפגוע בכבלים, והיא מצידה עושה בזה שימוש בלי להבין אותו. מה שחשוב ל-HOT הוא האזרח והצופה, שהפעילות הזאת פוגעת בו", הוא אומר.

מוקדי אמר ביום ה' לוואלה! ברנז'ה, כי עד כה על פי בדיקת המועצה שיתוף הפעולה "אולווייז בנות" נראה תקני. אולם עם זאת, הדגיש מוקדי, ימשך המעקב הקפדני. "הענקת פרסים, מותרת על פי כללי המועצה ועל כן עצם העובדה ש-alwayes מעניקה את הפרס לנבחרות אינה בעיתית", נאמר בתגובת המועצה לשיתוף הפעולה, "עם זאת המועצה תמשיך לעקוב אחר התוכנית ולוודא כי לא נכללת בה פרסומת אסורה. עמדת המועצה בנושא פרסום אסור הובהרה אתמול חד משמעית ל-HOT".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully