וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: טופז ייצא לפגרה בזמן תעמולת הבחירות

לי-אור אברבך

22.2.2006 / 1:45

"הכל זז" תצא לחופשה כפויה בת שבועיים לאחר שתעמולת הבחירות תשובץ בשעת השידור שלה. ישוב לשידור ביום הבחירות ויום לפני

פרסום ראשון: לאחר דיונים ובדיקות, הוחלט כי התכנית "הכל זז עם דודו טופז", תצא לפגרה כפויה בת שבועיים החל מה-7 במרץ. כך אישר עורך התוכנית, יואב גרוס. זאת לאחר שבשעת השידור, 19:00 בערב, תשודר בתאריכים אלו תעמולת הבחירות. ברשות השניה אמנם הסכימו ללכת לקראת הזכייניות, כשמקרה טופז הוא הבולט ביותר לאור נתוני הרייטינג הגבוהים שהוא מניב לרשת, אך כאמור, בסוף הוחלט לנצל את זמן ה"חופשה" הכפויה.

עם זאת, צפויה התוכנית לשוב לשידור יום לפני הבחירות וביום הבחירות עצמו - יום שלישי ה-28 במרץ. בימים הקרובים צריכה להתקיים ישיבה נוספת בנושא ברשת, שתפסיד בכל אותה תקופה שידור של אחד מעוגניה המוכיח עצמו גם ברייטינג. ככל הנראה בימים אלו תשודרנה תוכניות מיוחדות לבחירות.

איפה יחלבו את "ארץ נהדרת"?

גם שידוריה של קשת צפויים להיפגע כתוצאה מתעמולת הבחירות, אולם במידה פחותה יותר. בימי רביעי וחמישי תבוטל התוכנית "לא נפסיק לשיר" בהנחיית גלית גיאת. ככל הנראה, גם תוכנית זו, בהפקת טדי, תצא לפגרה, כמו גם השידור החוזר של "ארץ נהדרת" בימי רביעי.

לבד מהימים א-ה בשעה 19:00 תשודר תעמולת הבחירות בערוץ 2 גם במוצאי שבת ב-23:15 ומדי יום ב-17:30 בערבית. בערוץ 10, תשודר התעמולה מדי ערב ב-23:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully