וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהפכה הרוסית של yes

אלכסנדר כץ

21.2.2006 / 13:35

לאחר שהקמפיין הקודם התמקד בתקופת מלחמת ויאטנם, הפעם עוברת yes לרוח בולשביקית, בהשקעה של כ-750 אלף ד'

מחר (רביעי) תעלה yes קמפיין חדש לסדרות חדשות שישודרו בערוצי החברה. מדובר על 41 סדרות, בהן "נמלטים", "האנטומיה של גריי" ו"עקרות בית נואשות" (העונה השניה). מתחילת השבוע שידרה yes טיזרים של הקמפיין בערוצים המסחריים, בהם נראה חייל המגיע לצאר ואומר לו כי "המהפכה התחילה".

את הקמפיין, שעולה באמצעות מקאן אריקסון, מלווה הסלוגן "yes מציגה - מהפכה בעולם הסדרות" והוא יתבסס על המהפכה הבולשביקית. את הסרטון מלווה שירו של צביקה פיק "מעלה, מעלה" בשפה האנגלית, כפי שקרה גם בקמפיין הקודם של yes, שהתרחש במחנה שבויים אמריקאי בויאטנם, קמפיין שעורר ביקורת לא מעטה.

הקמפיין ישודר בערוצים 2, 10, 24, ערוצים דוברי השפה הרוסית, על גבי מסכי הקולנוע ובמודעות עיתונות, ועלותו מוערכת בכ-750 אלף דולר.

---------

קרדיטים:
yes: מנהלת תקשורת שיווקית: דנה לופבן, מנהלת תחום שיווק ערוצים – לימור טילן. מקאן אריקסון: סמנכ"ל לקוחות: רוני קורל, סמנכ"ל קריאטייב: טל רביב, מנהלת קריאטייב: סיגל עבודי, קופי: עד נוי, ארט: רונה יעקובי, סופרוויזרית: חגית שלו, תקציבאית: יוליה יבלונסקי, פלנינג: גיא ויינברגר, מדיה: אריאן לנר, מנהלת מחלקת טלוויזיה: תמי כץ-זרה. חברת הפקה POV- במאי: שחר סגל, צלם: טובי הוכשטיין, מפיקות בפועל: בטי בן-אור ושיר לוי, הפקה ופוסט- תמר גנון, בית פוסט: ברודקסט, עורך: שי אפלברג, מוסיקה: ג'ינגל קואלישן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully