וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד יח"צ חדש יתמקד ב"בליינים"

אלכסנדר כץ

23.2.2006 / 11:34

אחרי הטיפול המיוחד שלו זכו מגזרים כערבים, רוסים וחרדים, עתה יש משרד שיתמקד בצעירים. התנאי: חובה עליכם לבלות פעם בשבוע

זמן רב שבמשרדי הפרסום וקידום המכירות, רואים בקהל הצעירים כמגזר נפרד, הליך בידולי שעבר בשנים האחרונות על מספר מגזרים, כגון הערבים, החרדים והעולים מרוסיה, שההתייחסות אליהם בתחום הפרסום והשיווק, שונה משאר האוכלוסייה. בעוד שלמגזרים האלה נפתחו בשנים האחרונות משרדי פרסום ושיווק המתמקדים רק בהם, מגזר הצעירים לא זכה להתייחסות פרטנית, הליך שעובר לאחרונה שינוי.

בעלי חברת "לעומק התודעה", שההתמחות שלהם היא בקהל היעד 18-30 היוצא לבלות לפחות פעם בשבוע, החליטו לפתוח חברה בת – YPR, שתתמחה ביחסי ציבור עבור קהל יעד זה. אגב, החברה שהוקמה על ידי זיו פבלובסקי ואון גולדשטיין, מתמחה בשנים האחרונות במכירת שטחי פרסום בחדרי שירותים במקומות בילוי, בהם פאבים, בתי קפה, מסעדות ומועדונים. לאחר שלטענתם, צברו ניסיון וערכו ניתוחי עומק של קהל זה באמצעות סקי TPI ממוקדים, החליטו לפתוח את מחלקת היח"צ, שתתמקד ב"קהל בלייני".

על פי אותם מחקרים, עולה כי מגזר הבליינים המונה כ-700 אלף צעירים יהודים היוצאים לבלות לפחות פעם בשבוע, הוא קהל שכמעט ואינו צופה בטלוויזיה וקורא עיתונים, ועל כן השפעת הפרסום עליו היא מועטה, אולם למרות זאת הוא מגזר מאד מחוזר על ידי המשווקים על אף שמאד קשה להגיע אליהם בצורה המונית. "גילינו שיש צורך להפריד בין המגזר הזה לבין כלל המגזר הכללי, משום שהוא מצריך שפה תקשורתית שונה וטיפול שונה", אומר פבלובסקי. בשנה הקרובה, מצהיר פבלובסקי, יתמקד המשרד החדש בכיסוי האינטרנט וקניית מדיה בו.

את המשרד תנהל שגית טל, שיחצ"נה בעבר את זכיינית ערוץ 2 "רשת". לוואלה ברנז'ה נודע כי החברה החדשה נמצאת במו"מ עם מספר חברות בתחום האופנה והסלולר, אולם טרם חתמה חוזה כלשהו. על כך ביקשו ב-YPR לא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully