וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה גרוס שואו

לי-אור אברבך

27.2.2006 / 2:21

המפיק פרש מהלייט נייט של 10. במקביל, עדן הראל לא נשלחה לצילומי שער ובוטל אירוח של 'דה שואו' אצל טופז. גרוס: אין קשר

השתתפותה של עדן הראל בצילומי שער של "פנאי פלוס" התבטלה ברגע האחרון ביום שלישי האחרון על רקע עזיבת יואב גרוס את הפקת תוכניתו של יאיר ניצני, כך טוענים גורמים בערוץ 10 ובמגזין הטלוויזיה. עדן הייתה אמורה להופיע על השער לצד נטלי עטיה וליהי אלון כדי לקדם את תוכנית הריאליטי של 10 "דה שואו".

ביום שלישי ציפו על הסט בעיתון לבואה של הטאלנט ואף הוכנו עבורה בגדים במידותיה במקום. משבוששה להגיע לצילומי השער שנקבעו שבוע מראש, טלפנו אליה מהמגזין ולהם הודיעה כי לא ידעה כלל על קיום הצילומים וכי לא תוכל להגיע.

אז החלו טלפונים לזרום אל סוכנה, יואב גרוס, שבאותו יום הודיע על פרישתו מהפקת הלייט נייט של ניצני. גרוס הודיע כי עדן לא תגיע לצילומים. במשך שעות ארוכות נמשכו נסיונות השכנוע מצד בכירי העיתון ויחסי הציבור של 10. משעמד גרוס על סירובו, נתבקשו בכירי ישראל 10 להתערב וכמה מראשי הערוץ ניסו אף הם לשכנע את גרוס "לשחרר" את עדן לצילומים, כשהם מזכירים לו חוזה המחייב את אנשי "דה שואו" ליטול חלק בקידום התוכנית. גרוס סירב ועטיה ואלון הצטלמו לבדן.

גרוס דחה באוזני וואלה! ברנז'ה מכל וכל את הטענות לפיהן המחלוקת עם אנשי ההפקה של ניצני הביאה לאי ההשתתפות של עדן בצילומים. "עדן לא הייתה אמורה מלכתחילה להשתתף בצילום", אמר בתגובתו.

הכל זז בליין אפ?

באותו היום בוטלה גם השתתפות מתוכננת של כמה מכוכבי "דה שואו" בתוכניתו של דודו טופז "הכל זז" בערוץ 2, אותה מפיק יואב גרוס. גורמים בהפקה הכחישו בתוקף קשר בין הדברים ואמרו שהטאלנטים אכן יגיעו לתוכנית במועד מאוחר יותר וכי השתתפותם נדחתה מסיבות ליין אפ.

מערוץ 10 נמסר, כי "את הדיאלוג שלנו עם חברות ההפקה והטאלנטים לא ניהלנו מעולם ולא ננהל גם עכשיו מול התקשורת". עורכת פנאי פלוס, נירית וייס סירבה להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully