וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשם האייטם?

לי-אור אברבך

27.2.2006 / 14:00

אם שכולה טוענת ש"משעל חם" ניצלה את התארחותה בתוכנית וכפתה עליה עימות. 'רשת': האשה הודתה בטעותה. לדברי האחרונה, להד"מ

אורחת בתוכניתו של ניסים משעל טוענת כי נוצלה על ידי מערכת התוכנית וכי אנשיה ורשת הטעו את הרשות השנייה בתלונה בעניינה. האישה, שלה שורשן, יו"ר ארגון 'להמשיך לחיות-ביחד', הוזמנה להשתתף בתוכנית באוגוסט האחרון, בזמן ההתנתקות, בדיון על פינוי הקברים מגוש קטיף, שבהם היה קבר בתה ז"ל.

"היה לי מאוד חשוב לדבר על ההלווייה ולפרסם את תאריכי ההלוויות", אמרה שורשן לוואלה! ברנז'ה, "הסכמתי להשתתף בתכנית בתנאי חד משמעי - אני לא הולכת להופיע עם עוד משהו ואין בכוונתי להתעמת". לדבריה בהגיעה לאולפן אחד התחקירנים בתוכנית הראה לה בדף מודפס את שאלותיו של משעל ואת האורחים לצדה.

בהכנסה לאולפן ראתה את מנואלה דבירי, עיתונאית פעילת שמאל ולשאלה מדוע היא נוכחת בפאנל נענתה, לדבריה, כי היא הוזמנה לעסוק בנושא אחר. מיד עם תחילת השידור החי, עומתו השתיים בכל זאת. "אמרתי לניסים משעל בשידור שהוא עשה מעשה מאוד מכוער. הוא התחיל לצעוק 'פרסומות' ואני עניתי: 'לא תשים לי פרסומות כשבאתי לדבר'".

בעקבות העימות, הגיעו תלונות רבות לרשות השנייה. באחד ממכתבי התשובה לתלונה כותב נציב תלונות הציבור של הרשות, גיורא רוזן: "טענתה של אם אחת (שלה שורשן - ל"א), כי היא לא ידעה שבאולפן תשב גם אם שכולה אחרת בעלת עמדה שונה, הוזמה על ידי עורכי התוכנית". רוזן צירף מכתב מאת אחראית קשרי הקהילה של רשת, הילה בראל ובא הודגש כי שורשן יודעה כי תקח חלק בדיון ובו עמדות שונות וכי: "שלה שורשן עצמה הודתה שכנראה הייתה אי הבנה במה שאמרה בשעת שידור".

"ציני ברמה לא אנושית"

משהגיע המכתב לידיה של שורשן היא נדהמה. "איש לא שאל אותי כשנכתבה התשובה ומעולם לא הודתי כי הייתה אי הבנה. זה בבחינת להוסיף שקר על הכל", אמרה. "התקשרתי להילה בראל (אחראית קהילה ב"רשת", ל"א), היא נתנה הרגשה מאוד נעימה והייתה מאוד חמה ומאוד אדיבה". בראל הבטיחה לברר במהרה, אך עם זאת, רק השבוע הגיע מכתב התשובה מרשת.

"אין בידיי מידע חדש", כתבה בראל במכתב רגיש ואמפתי, "בגלל הזמן שעבר ושינויים פרסונליים שנעשו במערכת בתוכנית".

"כשרוצים מישהו באולפן יושבים על הווריד", אומרת שורשן בזעם, "אבל לכתוב מכתב הסבר לוקח חודשיים. לו היו לי כוחות הנפש שלי הייתי תובעת. אני חייבת לומר שב-13 שנים התחככתי עם התקשורת על כל סוגיה מעולם לא ראיתי כזו ציניות כלפי השכול. פה זה היה ציני ברמה לא אנושית ולא מכובדת. אחרי זה לא הסכמתי לעבוד יותר עם ערוץ 2".

מרשת נמסר בתגובה כי "מכתביה של בראל עומדים בעד עצמם". גורמים בתוכניתו של משעל אמרו כי האורחת אינה זכורה וכי מאז, אכן נעשו שינויים פרסונליים ועל כן לא ניתן לערוך בירור בעניין. ניסים משעל עצמו סירב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully