וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל ביג מעלה מחר קמפיין ב-8 מליון ש"ח

אלכסנדר כץ

27.2.2006 / 14:59

יתמקד בפרסום תדמיתי של הרשת, שתתבסס על רשתות קוסמוס, היפרנטו וג'מבו, המתכנסות כולן תחת המותג החדש

יח"צ - חד פעמי

החל ממחר יתחיל קמפיין פרסומי של שופרסל לרשת הבת החדשה- שופרסל ביג, בעלות כוללת של כשמונה מיליון שקלים, שיכלול פרסום בשלטי חוצות, שלטי הכוונה, סרטוני פרסומת בטלוויזיה, פרסום ברדיו ומודעות פרסום בעיתונות היומית. הפרסום יחל בכל כלי המדיה יחדיו.

היום ערכה החברה מסיבת עיתונאים בסניף החדש של הרשת בקניון רננים ברעננה, בהשתתפות יו"ר שופרסל אברהם ביגר, מנכ"ל החברה אפי רוזנהויז וסמנכ"ל השיווק ירון דרור. האירוע נערך לרגל חנוכת הרשת, שהיום חנכה 28 סניפים במקביל, כולל הסניף ברעננה. עד סוף השנה, תכלול הרשת 33 חנויות בפריסה ארצית, בהשקעה של 80 מיליון שקלים. שטחה של כל חנות ינוע בין 3,000 מ"ר ל-9,000 מ"ר, והיא תתבסס על חנויות קוסמוס, היפרנטו וג'מבו, שישנו את שמן לשם המותג החדש.

הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום גיתם, יכלול משפחה ישראלית היוצאת למסע הפתעות באתרים שונים ברחבי העולם, עם מוטיב מקשר בסוף כל סרטון פרסומת: עגלת הקניות המשתלבת לבסוף בלוגו החברה. הסלוגן שילווה את הקמפיין, יהיה "תמיד יש מה לגלות".

בשופרסל טוענים בתוקף כי בניגוד למתחריהם, הם אינם מתכוונים לפרסם מבצעים, אלא לבצע רק פרסום תדמיתי לרשת החדשה. דרור מסר כי הקמפיין הפרסומי מצביע על מדיניות שופרסל ביג להציג לקהל הלקוחות את חווית הקנייה האופטימלית תחת קורת גג אחת.

-----------
קרדיטים:
שופרסל: סמנכ"ל שיווק- ירון דרור, סמנכ"ל שיווק לשעבר- עדי כהן, מנהלת פרסום ותקשורת שיווקית- רות שקד, מהל שיווק שופרסל ביג- גיל ורטהיים.
פרסום גיתם: סמנכ"ל לקוחות ואסטרטגיה- מיכל דבורצקי, מנהל לקוחות- ערן שיאון, תקציבאים- אילן מנסור ואורית אורן, פלנרית- שירה לוי, סמנכ"ל קריאטיב- אסי שביט, מנהל קריאטיב- יגאל חזן, קופי- צביקה סופר, לורה רונפלד ואסף כץ, ארט- מיקי פטריק וליאת דואניס, מדיה- אנה אוזריאנסקי ולינור ספר קניסטר, מפיקת משרד- ליאת מנשה, במאי- גיל לוונברג.
משרד הפקה: פרדיסו – אריל פרידן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully