וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עננים בסלולרי

לי-אור אברבך

28.2.2006 / 10:22

פלאפון תציע ללקוחותיה באמצעות פורטל ZoomTv תכנים בהפקת ענני תקשורת. בקרוב בסלולרי: מדריכי i, אגו ומיקי בוגנים

חברת ענני תקשורת חתמה על הסכם עם חברת פלאפון על פיו יכללו בפורטל הדור השלישי ZoomTv תכנים של חברת ההפקות. העסקה תציע מבחר תכני וידאו והדרכות פרונטליות.

בין התכנים המוצעים ניתן למצוא שידור חי של תצוגות אופנה מהארץ ומחו"ל, טיפים לאיפור וטיפוח של הספר והמאפר, מיקי בוגנים, מתכונים לקוקטיילים ומאכלים יפניים, סדנאות אוכל, טיולים ובישול גורמה ברחבי הארץ מתוך מגזין הדגל של ערוץ החיים הטובים ומתוך רצועת המדריך של ערוץ 10. כמו כן יהיה ניצת לצפות בתוכניות המכוונות לגברים בנושאי רכב וסקס מערוץ "אגו".

סמנכ"ל חטיבת תוכן ומוצרים בפלאפון, אילון אגם מסר, כי "תכנים אלה מבטאים את אסטרטגיית החברה להציע מבחר מגוון רחב של ערוצים הכוללים תכנים המתאימים לטעמם ולצורכיהם של קשת לקוחותיה. אנחנו מאמינים שתכני אלה, המצטרפים לתכני ערוצי הבידור, הספורט, המוזיקה והחדשנות יעשירו את עולמם של לקוחותינו".

מ"ענני תקשורת" נמסר, כי "מותג 'החיים הטובים' הוא המותג החזק והמוביל בישראל בתחו הלייף סטייל והחיבור עם פלטפורמה חוץ מסכית הוא טבעי ומתבקש. באחרונה פורסם כי הערוץ מצליח לתרגם את עוצמתו לנתוני צפייה מצויינים בצורה יוצאת דופן לערוצי הנישה בישראל. התכנים הנוספים, של ערוץ אגו ושל רצועת המדריך יעשירו את ערוצי התוכן וירחיבו אותם לתחומים נוספים שטרם נראו בעולם הסלולר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully