וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום ה' ייקבע אם תל"י חוקית

לי-אור אברבך

28.2.2006 / 14:26

איגוד היוצרים פועל ללא אישור הממונה על ההגבלים העסקיים. לפי דרישת רשת וקשת, יתכנס דיון בנושא. היום נחתם הסכם עם yes

ביום חמישי יתקיים דיון בלשכת הממונה על ההגבלים העסקיים בעניין חוקיות חברת תל"י - ארגון הבימאים והתסריטאים. לבקשת זכייניות 2, רשת וקשת, אמורה הממונה להכריע בנושא לאור העובדה כי תל"י מעולם לא קיבלה אישור רשמי של הממונה. בתוך כך תבדק יכולתו החוקית של הארגון לקרוא ליוצרים לשבות.

"רשת וקשת הגישו תלונה על כך שאין לתל"י אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים", אמר לוואלה! ברנז'ה מנכ"ל תל"י, אבי שמש, "יש לנו הסכם עם קשת ורשת וקיבלנו מהם את הכספים במועדם ולא קיבלנו הודעה על הפסקת התשלומים".

שמש הוסיף ואמר, כי עם תחילת פעולתה של תל"י ביקש הארגון אישור מהממונה על ההגבלים העסקיים אולם זה לא ניתן מידית והוחלט על מעקב לאורך זמן אחר פעולותיו.

הסכם לעוד 3 שנים עם yes

אתמול נחתם הסכם חדש בין תל"י, לבין חברת yes, המסדיר תשלום תמלוגים לתסריטאים ולבמאים לשלוש השנים הבאות. ההסכם הקודם בין הצדדים נחתם ב-2003 ומאז סיומו במהלך 2005 התקיימו דיונים באשר לגובה התמלוגים.

זהו ההסכם השני אותו חותמת תל"י עם גוף שידור מסחרי גדול לאחר חתימה דומה עם ערוץ 10 לפני מספר חודשים.

מנכ"ל תל"י, אבי שמש הביע שביעות רצון מן ההסכם שנחתם "זה היה משא ומתן לא קל עם פערים גדולים בתחילת הדרך. יחד עם זאת, שני הצדדים באו עם רצון טוב והערכה הדדית. yes מעריכה את היוצרים ומכירה בזכויותיהם, ואילו תל"י הייתה מודעת ורגישה לקשיים של yes".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully