וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו קניון?

אלכסנדר כץ

2.3.2006 / 11:01

הרשות השניה בודקת את רדיו חיפה, שמתכוון להעלות תכנית בהשתתפות מורן אייזנשטיין, המייחצנת את ה"גרנד קניון"

ראש אגף רדיו וקשרי ממשל ברשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, עידית צ'רנוביץ, שלחה שלשום מכתב למנכ"ל רדיו חיפה, דני נישליס, בעקבות דיווח שהתקבל ברשות על כוונת התחנה להעלות החל מהשבוע הבא תוכנית פנאי ולייף סטייל בהנחיית מורן אייזנשטיין.

מה שהקפיץ את אנשי תחום הרדיו ברשות השנייה, הייתה הכוונה ליחצ"ן אירועים ומבצעים שיערכו בגרנד קניון בחיפה, במסגרת קמפיין כולל של הקניון, אותו מובילה אייזנשטיין כפרזנטורית של הגרנד קניון, עליו היא מקבלת 15 אלף דולר.

הכוונה לשדך את אייזנשטיין לרדיו חיפה, היא למעשה חלק מהקמפיין הפרסומי של הגרנד קניון, שיעלה בסוף השבוע בעלות כוללת של כ-1.5 מיליון דולר, בעיתונות הכתובה, מגזינים, שלטי חוצות ורשתות הרדיו האזורי, בהם גם ברדיו חיפה.

בהודעה לתקשורת, שהוציא הגרנד קניון, מציין מנכ"ל הקניון ישראל סביון, כי "בשנה זו החלטנו להרחיב את הקמפיין באמצעות תכנית רדיו שבועית, בהנחיית מורן אייזנשטיין, שתעניק למאזינים ערך מוסף בתחומי האופנה והלייפ-סטייל. הקונספט הכללי של הקמפיין בשילוב הפרזנטורית אייזנשטיין המשדרת ערכים של אופנה ומודעות עצמית יחד עם תכנית הרדיו, מהווים אמירה חדשה, שונה ורלוונטית עבור קהלי היעד".

"האם התוכנית תעלה בקנה אחד עם כללי הרשות?"

במכתב תהתה צ'רנוביץ, "כיצד תוכן התכנית ומהלכה יעלו בקנה אחד עם כללי הרשות השנייה הנוגעים לפרסומות (שיבוץ פרסומות ואתיקה בפרסומות בשידורי רדיו) וכיצד בכוונת התחנה להבטיח שמירה על כללים אלו בתכנית?". מן הראוי לציין כי על פי כללי הרשות, אסור לבצע פרסום סמוי בתוכניות רדיו של הרדיו האזורי, במסווה של תוכן שידורי רגיל.

במכתב תשובה, טען נישליס כי "לא אנחנו הוצאנו את ההודעה לעיתונות ואיננו אחראים לכתוב בה". נישליס הוסיף ואמר, כי אין שינוי בלוח המשדרים של רדיו חיפה.

זה לא אנחנו, זה הם

צ'רנוביץ אמרה לוואלה ברנז'ה: "הנושא מצוי בהליך בדיקה ועם סיומו נגיב בהתאם". ארז יעקובי, מנהל התוכניות ברדיו חיפה, שולל בתוקף את הטענה כי אייזנשטיין תגיש תוכנית בתחנה: "היא אמורה להתארח בתוכנית הבוקר שלנו 'קוקוריקו' באופן חד פעמי. אנחנו מארחים אותה בתור חיפאית לשעבר, בתור מורן אייזנשטיין. אין לנו כוונה להעלות תוכנית משלה בתחנה, והיא לא תייחצן את הגרנד קניון. מה שנמסר היה על דעת הגרנד קניון, וזה לא קשור אלינו".

את תגובתו של מנכ"ל הגרנד קניון, ישראל סביון, לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully