וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי אגו

לי-אור אברבך

5.3.2006 / 9:44

בלעדי: ב-yes הודיעו על הורדת Game One, בענני תקשורת הזדרזו לשלבו ב'אגו' של HOT, וזו ויתרה על הבלעדיות, תמורת הקלות מ'ענני'

ערוץ הגיימרים Game One יתמזג אל תוך ערוץ הגברים "אגו" המשודר ב-HOT. הערוץ המחודש ישודר בלוויין ובכבלים (במקום רק בכבלים) במקביל בעוד כחודש.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי HOT קיבלה הקלות ניכרות מחברת ענני תקשורת, המפעילה את הערוץ, על מנת שתוותר על הבלעדיות שלה. בענני תקשורת, בית שני הערוצים, הגו את הפיתרון לאחר שב-yes ביקשו להוריד את הערוץ.

המניע המקורי למיזוג הוא אי שביעות רצון ב-yes מ-Game One המדשדש, בשל "רזון תכניו", על פי גורמים בחברת הלווין. בענני תקשורת חששו מאיבוד הלקוחה והחליטו לשלבו בערוץ "אגו" של HOT - ערוץ הנחשב למושקע ומוצלח יותר. לצד זה עומדת העובדה כי קהל היעד של הערוצים חופף ברובו.

ערוץ גברים עם רצועות גיימרים

למרות שכונה "מאוחד", הערוץ החדש ייקרא "אגו" ויכיל בעיקר את תכני ערוץ הגברים, כאשר ישולבו בו רצועות גיימרים. בכך מופרת למעשה הבלעדיות HOT על המותג "אגו". ההקלות האמורות, יבואו לידי ביטוי בקשר שבין חברת הכבלים לענני תקשורת, המפעילה עבורה שלושה ערוצים.

ערוץ אגו מיועד לקהל הגברים הישראלי הבוגר ופלח הצופים העיקרי בו הוא בגילאי 20-45. במהלך החודשיים הקרובים עומדת לעלות בערוץ אגו תכנית האירוח "בסלון עם האווירון" בהנחייתו של מלך השערים אלון מזרחי. כמו כן תעלנה, תכנית הריאליטי "מכור לאדרנלין" של ג'ק אוסבורן וכן "פותחים מנוע".
Game One מבית MTV עלה לאוויר בינואר 2005. הוא כולל עיסוק בז'אנרים שונים של משחקים כמו משחקי ספורט, פעולה ועוד.

סמנכ"ל התוכן של HOT, אלון שטרוזמן, אמר לוואלה! ברנז'ה, כי "
הערוץ שייך לענני תקשורת, היא מכרה אותו ל-yes וכל ההתנהלות המסחרית היא בינה לבין yes". שטרוזמן סירב להתייחס לעניינים העסקיים בין HOT לענני במסגרת הוויתור על הבלעדיות.

מ-yes נמסר בתגובה, כי "היוזמה לאחד את הערוצים הגיעה מחברת ענני תקשורת. yes נענתה לבקשתה כך שהערוץ החדש השלם עולה על סכום חלקיו".

מענני תקשורת נמסר: "מדובר בסיטואציה של חיזוק של שני המותגים על ידי הגדלת החשיפה של הערוץ. עצם איחודו של הערוץ יביא לכך שהמנויים של HOT ושל yes ייהנו משני עולמות תוכן (גברים, גיימינג) ועל כן האיחוד משרת את שתי הפלטפורמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully