וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד פרימיירה בוטלה

לי-אור אברבך

2.3.2006 / 15:11

לאחר פיצוץ בכורת "למראית עין" ואיומי תל"י - גם בכורת "ברונו מאוהב" בוטלה. חשש גם לביטול פרימיירת הטלנובלה "האלופה"

הקרנת הבכורה של הסרט "ברונו מאוהב" בוטלה היום והיא לא תערך מחר כמתוכנן. מפיקי הסרט שי ורקר ואילן הייטנר החליטו לבטל את הפרימיירה שהייתה אמורה להתקיים בסינמטק בתל אביב, לאחר ששמעו על כוונת תל"י לפוצץ את האירוע, כפי שעשו אמש בסינמה סיטי בבכורת "למראית עין".

ורקר סיפר לוואלה! ברנז'ה כי אמש נודע לו מתסריטאי הסרט - אמיר בן סירה וליאור כפיר, החברים באיגודי היוצרים כי בדעת התסריטאים והבימאים למנוע את ההקרנה. במהלך כל היום ניסה ורקר למצוא דרכים לקיים את האירוע. בין היתר שוחח עם עמית ליאור, דורון צברי ואבי שמש, ראשי תל"י וניסה להגיע עמם לפשרה.

כמו כן זומן ורקר למשטרת ירקון, שם הובהר לו כי עתיד להתרחש אירוע אלים במקום. במשטרה ייעצו למפיקים לשכור חברת אבטחה שתשמור על האירוע ולאחר דיונים עם הנהלת הסינמטק הוחלט לבטל את ההקרנה בשל אי היכולת לנהל אותה באופן תקין.

"הבנו שעימות כמו זה אתמול הוא לא לכבודנו ולכבוד מוזמננו", אמר ורקר לוואלה! ברנז'ה, "סך הכל האנשים (תל"י - ל"א) הם חברים שלנו ואנחנו מזדהים עם מאבקם אבל לא בצורה כזו. הם לקחו את זה לקיצוניות לא נכונה. אנחנו לא רוצים להיכנס לעימות ורוצים למנוע את האלימות".

הסרט "ברונו מאוהב" הוא קומדיה רומנטית על צעיר שנקרע בין שתי בחורות. תסריטאיי הסרט, הם אילן הייטנר, אמיר בן סירה וליאור כפיר. חברת "בהדונס הפקות" הפיקה את הסרט עבור פרוייקט "סרטים מכאן", הצפוי להיות משודר ב-25/3 ב-HOT.

"לשמחתנו הרבה לא נצטרך לעמוד יותר במצב הלא נעים מול חברינו", אמר לוואלה! ברנז'ה יו"ר איגוד התסריטאים, עמית ליאור, "אני מעריך את מה שהייטנר וורקר עשו אני מבין את כאבם. מאידך HOT היא האחראית למפח הנפש".

כעת, נודע לוואלה! ברנז'ה, קיים חשש כי לא תתקיים הקרנת הבכורה של הטלנובלה "האלופה" שתוכננה להתקיים במהלך חודש מרץ.

מפיק הטלנובלה, יוני פארן "דרסט הפקות", אמר לוואלה! ברנז'ה: "אני חושב שיש פה מאבק צודק אך לא חכם שני הצדדים צודקים לא הגיוני בשוק כזה קטן שיהיו מאבקים כאלה. לא יכול להיות שאין פתרון לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully