וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ערוץ 9 נמצא במו"מ על המונדיאל

לי-אור אברבך

5.3.2006 / 12:10

יו"ר הערוץ דובר הרוסית מוחה במכתב חריף על הכוונה להעניק הטבות מרחיקות לכת לרשת וקשת: עם כל הכבוד זה לא 'פיקוח נפש'

ראשי ערוץ 9, הערוץ דובר הרוסית, שלחו היום מכתב חריף לחברי וועדת המונדיאל שהקים משרד התקשורת ובהם מנכ"ל הרשות השנייה, מוטי שקלאר, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, יורם מוקדי, יו"ר מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש, מנכ"ל משרד התקשורת,
אבי בלשניקוב ויו"ר ועדת הכספים של הכנסת, אמנון לוי, ובו הם מוחים על הכוונה להקל באופן משמעותי על זכייניות ערוץ 2, רשת וקשת, אם ישדרו את המונדיאל.

באמצעות עורך דינם, כותבים יו"ר ערוץ 9, אילן טוביהו והמנכ"ל ליאוניד בלכמן, "הקלות מסוג זה אינן אלא התערבות בוטה מצד רשויות ההסדרה בכוחות השוק, המטיבה עם חלק מהשחקנים בשוק אך פוגעת באחרים".

במכתב מבהירים ראשי הערוץ, כי למפרסמים תקציב מוגבל לרכישת זמן פרסומת בערוצים מסחריים וכי "'פתיחת כל הברזים' לתשדירי פרסומת ולאמצעי פרסומת אחרים בערוץ השני בתקופת משחקי המונדיאל תגרום לכך שמלוא תקציבי הפירסום יוצאו על רכישת זמן ואמצעי פרסומת במשחקים אלה, כך שהכנסות ערוץ 9 בתקופה הרלבנטית ייפגעו באופן משמעותי".

במכתב מצהירים ראשי הערוץ, כי גם הם נמצאים במשא ומתן עם צ'רלטון על רכישת זכויות למספר משחקי מונדיאל. "מתן הקלות לערוץ השני יעמיד את זכייני הערוץ השני במצב בו לא יוכל גורם כלשהו, לרבות ערוץ 9, להתמודד מולם על רכישת הזכויות למשחקים כלשהם".

"עם כל הכבוד למשחקי המונדיאל ולרצונם של רבים לצפות בהם, הדברים אינם בגדר 'פיקוח נפש'", נכתב במכתב, "ואין כל סיבה שהבעיה לא תיפתר באמצעות כוחות השוק החופשי". בכך מובעת גם ההתמרמרות על הכוונה לאפשר פרסומות בכבלים ובלוויין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully