וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניתוק מעריב מ-nrg צפוי לעלות כרבע מ' ש"ח בחודש"

לי-אור אברבך

5.3.2006 / 14:31

במעריב 'מאשימים' את האינטרנט בירידת התפוצה. מהסופ"ש, ירדו מ-nrg תכני היומון. העורך לן בבלוג: האינטרנט מחזק את העיתון ולהפך

ביום חמישי האחרון, לאחר שיחה עם עורך מעריב אמנון דנקנר הודיע עורך nrg אבי לן לאנשי האתר כי החל מסוף השבוע (האחרון) לא יועברו תכנים ממהדורת סוף השבוע לרשת. ההנחייה תקפה גם לגבי מאמרים וכתבות של "כוכבי מעריב" במהלך השבוע. בין הכותבים - דן מרגלית, בן כספית, יהונתן גפן וקובי אריאלי.

מטרת השינוי, שצפוי לכלול בשלב מסוים ככל הנראה את כל העיתון, הוא למנוע נגיסה של אתר האינטרנט בתפוצת העיתון היומי.

בכיר בעיתון אמר לוואלה! ברנז'ה, כי "משמעו של מהלך כזה הוא תוספת של רבע מיליון שקלים ל-nrg". זאת כדי לתגבר את מערך הכותבים של האתר שיסבול מהדללות בתכנים. לדברי אותו בכיר העניין יועבר בקרוב לטיפולו של עופר נמרודי, בעלי העיתון.

עורך האתר, לן כתב בבלוג שלו ב-nrg: "אכן, ישנם כאלה שסבורים שבכך שאנחנו לוקחים חומרים מן העיתון, אנחנו הופכים אותו כביכול ל'מיותר', אנשים שיקראו חומרים של העיתון באינטרנט לא ירצו, לפי גירסה זאת, לרכוש אותו בכסף מלא. אבל אני מאמין דווקא בגירסה האחרת. לא קניבליזציה, סינרגיה... האינטרנט מחזק את העיתון המודפס, ולהיפך. מבחינתי, מדובר במצב שלWIN -WIN SITUATION".

עם זאת, לוואלה! ברנז'ה, אמר לן: "היחסים בין אנרג'י לעיתון מצוינים ונעשים מתוך שת"פ והערכה הדדית. אני מעריץ את דנקנר שנים אני חושב שהוא אחד מבכירי הכותבים בישראל, אני מרגיש שאני לומד ממנו המון". באשר להיקף המהלך אמר לן, כי אינו מוכן להגיב לעניינים פנימיים בעיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully