וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' מור יוסף: 'הארץ' פרסמו עובדות לא נכונות

לי-אור אברבך

9.3.2006 / 13:46

לדברי מנהל בית החולים הדסה ל'תיק תקשורת', חשיפתו של רן רזניק על מידע על בריאותו של שרון שהוסתר מהציבור - שגויה

מנהל בית החולים "הדסה", פרופ' שלמה מור-יוסף תוקף את עיתון הארץ ואת רן רזניק. בראיון ל"תיק תקשורת" אמר מור יוסף "בעיתון 'הארץ' היו שתי כותרות דרמטיות: האחת שאנחנו לא ידענו את האבחנה באשפוז הראשון, והשניה – מספר ימים אחר כך, שלראש הממשלה היו מחלות לב קשות שהוסתרו מהציבור. היום כולם יודעים שידענו את זה. הכותרת לא נכונה".

"יש שתי עובדות לא נכונות שהוצגו בכותרות מאירות עיניים, שנתנו לרן רזניק חשיפה", אמר מור יוסף, "אבל אף אחד בתקשורת לא שואל אותו עכשיו. שתי העובדות האלה אינן נכונות!".

בתגובה שנמסרה למערכת התכנית על ידי רזניק ומערכת "הארץ", כי הם "עומדים מאחורי כל הפרסומים בעיתון אודות השאלות הקשות על הטיפול שניתן לשרון על ידי רופאי 'הדסה' ובכללן מחלות כלי הדם והלב שהוסתרו מהציבור. הפרסומים נסמכו בין היתר על מקורות בכירים ביותר הקשורים באופן ישיר בטיפול בשרון, בכלל זה מקורות הקשורים היטב לפרופ' מור-יוסף עצמו. השאלות הקשות עדיין מחכות לתשובה".

"לא רק מי שרוצה להתראיין"

פרופ' מור יוסף התייחס גם להתנהלות הכללית של התקשורת בעת סיקור אשפוזו של שרון. "הנושא של גל פתוח בזמן ניתוח כירורגי של שבע שעות", אמר מנהל בית החולים, "כמה אפשר למלא אותו? כתוצאה מזה מדברים ומדברים וחלק מהדברים אינם רלבנטיים".

לדבריו, חלק מהפרשנים שהובאו לתת פרשנותם על מצבו של שרון, היו "בלתי ראויים". "לא כל מי שיש לו תעודת מומחה בנוירולוגיה ראוי להיות פרשן על ראש הממשלה... כשמזמינים פרשן לדבר על מצבו של ראש הממשלה צריכה לעשות זאת הליגה הלאומית של הפרשנים ולא רק מי שרוצה להתראיין".

--תיק תקשורת תשודר היום בשעה 17:30 בערוץ 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully