וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT ורשת ישתפו פעולה לקראת "מלכת היופי 2006"

לי-אור אברבך

12.3.2006 / 10:22

בערוץ הבידור הישראלי ישודרו טקסי עבר של התחרות, אותם יהיה ניתן להזמין בהמשך ב-VOD

לקראת טקס "מלכת היופי של ישראל 2006", שיתקיים ב- 21 במרץ, יקדיש ערוץ HOT בידור ישראלי שבוע שלם לתחרות הטראש הנצחית.

בתוך כך, ישודרו בכל יום (פעמיים!) טקס נבחר מתוך טקסי "מלכת היופי של ישראל" מכל הזמנים, הנערכים זאת השנה ה- 56 מטעם השבועון "לאשה". בנוסף, ישודרו מרתונים של הטקסים באותו סופשבוע.

במהלך שבוע היופי ישדר הערוץ מעברונים קצרים, כאשר בכל מעברון יכירו הצופים מתמודדת אחרת מתוך 20 המועמדות הסופיות המתחרות השנה בתחרות "מלכת היופי של ישראל 2006".

גם רצועות ה"דוקוסלב" ו"המצעד" ימוחזרו בהתאם למאורע ויעסקו ביופי.

במקביל תיפתח בספריית HOT VOD תחת קטגוריית HOT בידור ישראלי תת קטגוריה "עולם מלכות היופי", בה ישודרו הטקסים המשודרים בערוץ וטקסים נוספים בלעדיים לשירות ה-VOD. כמו כן, את טקס "מלכת היופי של ישראל 2006" יהיה ניתן להזמנה מיידית ב-VOD לאחר שידורו ברשת.

מנהלת תחרות "מלכת היופי של ישראל", איריס כהן אמרה, כי "הטקס שלנו, הוא חלק מרכזי מתרבות היופי והבידור הישראליים משך יותר מחמישה עשורים. עד הקמתו של ערוץ הבידור לא היתה פלטפורמה להקרנה חוזרת של הטקסים, למרות הביקוש הרב, ולכן שיתוף הפעולה עם ערוץ הבידור הוא אך מתבקש".

חגית כספי-יעקובי, מנכ"ל HOT בידור ישראלי: "מדובר בשיתוף פעולה תוכני ראשון מסוגו בין 'HOT בידור ישראלי' לבין 'רשת' ושבועון 'לאשה', ואנו מקווים שהוא יוביל לשיתופי פעולה דומים גם בעתיד. כערוץ המטפל בכוכבים המקומיים ובעולם הזוהר הישראלי החלטנו ללוות את טקס 'מלכת היופי של ישראל' ולהקדיש שבוע שלם לנשים היפות בארץ, אנו מקווים לפתוח מסורת וללוות את הטקס בכל שנה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully