וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צוות "פופוליטיקה" מתאחד לקראת הבחירות

אלכסנדר כץ

13.3.2006 / 10:00

ישראל 10 מחזיר אחרי 8 שנים, את מרגלית, לפיד, דנקנר והרב אייכלר להתקוטט זה עם זה. גולדפינגר יצעק באוזנייה

ערוץ 10 יעלה בערב יום הבחירות, ב-28 במרץ, תוכנית מיוחדת בהשתתפות כוכבי תוכנית האקטואליה פופוליטיקה, ששודרה בשנות התשעים בערוץ 1. התוכנית תשודר מהאולפן השקוף שמקים ערוץ 10 בכיכר רבין.

את התוכנית יגיש דן מרגלית, וישתתפו בה הפאנליסטים לשעבר טומי לפיד, ישראל אייכלר ואמנון דנקנר. את התוכנית יערוך אהרון גולדפינגר, שהיה ממייסדיה של התוכנית וערך אותה בערוץ הראשון.

התוכנית, שעלתה לאוויר ב-1992, טרום עידן ערוץ 2, ריתקה את הצופים למסך. ב-1998 עברה התוכנית לערוץ 2 ונקראה "הכל פוליטי". גם אז הנחה אותה מרגלית וחבריו לפאנל היו לפיד ודנקנר. התכנית נחשבה סמן ימני לתוכניות האירוח הפוליטיות שבאו בעקבותיה - בהן תוכניותיו של נסים משעל ואמנון לוי.

אגב, התוכנית הייתה קרש קפיצה לשני פאנליסטים: טומי לפיד שנבחר ליו"ר שינוי ונבחר לכנסת והרב ישראל אייכלר שנבחר אף הוא ב-2001 לכנסת במסגרת מפלגת יהדות התורה, וכיהן בה שנתיים.

הפאנליסט הנותר, אמנון דנקנר, מונה לעורך מעריב, ואילו מגיש התוכנית דן מרגלית, המשיך להגיש את תוכנית מיתולוגית אחרת -ערב חדש, ועבר לערוץ 10 שם הוא משמש כמגיש ופרשן פוליטי.

מרגלית מרוצה מהאיחוד: "במשך שנים הצוות המקורי של פופוליטיקה נתן את הטון והטביע את חותמו בנושאים הפוליטיים והחברתיים. אני מקווה שגם בערב זה נוכל לחזור על התוצאות הטובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully