וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעם אחת ודי

אלכסנדר כץ

13.3.2006 / 13:48

עורך "חמש וחצי" בערוץ הילדים, העיתונאי אביב לביא, עזב אותה לאחר תוכנית אחת, בשל לוח זמנים עמוס. אורי לוונטר מחליף אותו

תוכנית אחת בלבד הספיקה לעורך "חמש וחצי", אביב לביא, להבין כי לא יצליח לערוך אותה בשל לוח זמנים עמוס- בין היתר עבודתו כפרשן ספורט ב"הארץ" ובערוץ הספורט והספר עליו הוא עובד בימים אלו. כבר לאחר הפיילוט לתוכנית, אמר לביא לגיא זוהר, מגיש התוכנית, כי לא יוכל להמשיך לערוך את התוכנית.

"חמש וחצי" שמופקת על ידי חדשות 10 ומשודרת בימי חמישי בערוץ הילדים, עוסקת בענייני אקטואליה רכה המיועדת לילדים. את התוכנית הראשונה ערך לביא, ובה הוא חפף את אורי לוונטר, עורך משנה בתוכניות "היום שהיה" בערוץ 10.

לביא מצטער שאינו יכול להמשיך לערוך את התוכנית. לוואלה! ברז'ה אמר כי "הרעיון הדליק אותי, ונורא קיוויתי שאצליח לשלב את זה עם העיסוקים האחרים שלי. מראש תפקיד עורך המהדורה היה לתקופת ניסיון. כללי המשחק היו ידועים מראש, וההבנות היו ידועות והכל ברוח הכי טובה בעולם. השארתי את המהדורה בידיים טובות".

מערוץ הילדים נמסר כי לביא הגיע לערוך את "חמש וחצי" לתקופת ההקמה: "לאור לוח הזמנים הלחוץ של אביב וההשקעה הרבה הנדרשת בהפקת התכנית, הוחלט במשותף כי לא ימשיך בעריכתה התכנית והעורך אורי לוונטר החליף אותו בתפקידו. יש לציין כי ההחלטה התקבלה ברוח טובה והבנה ובהתאם לדברים שסוכמו מראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully