וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום סנטר תשקיע 25 מ' ש' בפרסום ב-2006

אלכסנדר כץ

15.3.2006 / 11:15

תמשיך לעבוד עם אדלר-חומסקי. הרשת מגדילה תקציב הפרסום ב-15%, תפנה לנשים ותוותר על הטלוויזיה

"הום סנטר" עורכת שינוי תפיסתי באסטרטגית הפרסום והשיווק ברשת, ומשנה את הסיסמה שלה ל"הום סנטר - כי זה הבית שלך", לאחר 10 שנים עם הסיסמה "אין לך מה לחפש במקום אחר". השינוי התבטא בהעברת מרכז הכובד מרשת המספקת מוצרים, לרשת המספקת רצונות ומאווים.

הנהלת החברה החליטה על מהלך זה במגמה להעמיק את הבידול ולהתמודד עם השינויים בהתנהגות הצרכנים בארץ ובעולם. גם את השינוי האסטרטגי תבצע "הום סנטר" יחד עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי, איתו היא עובדת מספר שנים.

מנכ"ל "הום סנטר", דוד ביקובסקי, טוען כי מדובר במהלך שמשנה את כובד המשקל בתפיסה הקמעונאית של הרשת 'ממחסן' של מוצרים ל'רצונות', לאחר שבשנים האחרונות חלו שינויים תפיסתיים בהתנהגות צרכנים, ריבוי האפשרויות וההשקעה הגדולה בחווית הקניה והריגוש של הצרכנים.

הום סנטר תגדיל את תקציב הפרסום לשנת 2006 ב-15%, והוא יעמוד על כ-25 מיליון שקלים. השנה החליטו ברשת לוותר על פרסום בטלוויזיה, ותתמקד בעיתונות סופשבוע, מודעות חג, עיתונות מגזרים, עיתונות הנשים "לאישה", "את", "סגנון" ו"זמנים מודרנים" ופרסום בעיתונות מקצועית. שני מיליון שקלים יושקעו השנה גם בפעילויות קד"מ במרכזים מסחריים ובשיתופי פעולה שונים.

החברה תשים דגש על קהל הנשים באסטרטגית הפרסום לשנה זו, ותשקיע קרוב לארבעה מיליון שקלים, שהם כ-15 אחוזים מתקציב הפרסום שלה, במדיה יעודית לנשים.

כבר השבוע עולה החברה בקמפיין חדש, באמצעות אדלר-חומסקי, בהיקף של שני מיליון שקלים, שיתבסס על הדמות "דודו", ויתמקד במודעות ובשילוט חוצות וקמפיין רדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully