וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האולפן המרכזי" מתחדשת

אלכסנדר כץ

19.3.2006 / 2:40

פרסום ראשון: לאחר הבחירות יעלו ב-10 שני ספיישלים בימי שישי, בהגשת עמנואל רוזן ורביב דרוקר, שצפוי להגיש גם את הפורמט החדש

לאחר שמגזין סוף השבוע של חדשות 10, "האולפן המרכזי", נפח פחות או יותר את נשמתו והפך ל"מהדורת חדשות 10 בשישי", מתכננת חברת החדשות של הערוץ להחזירו לחיים, בשינוי פורמט, כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

כבר ביום שישי שלאחר יום הבחירות, ה-31 במרץ, תעלה בערוץ מהדורה מיוחדת לסיכום המערכה, בהגשת רביב דרוקר ועמנואל רוזן. בשישי שלאחר מכן, תשודר שוב מהדורה מיוחדת, שתסקר את המהלכים הפוליטיים בעקבות הבחירות, בהם המגעים הקואליציונים.

מיד לאחר שתי המהדורות המיוחדות, צפוי דרוקר להמשיך ולהגיש את המהדורה המתחדשת, שכרגע עוד לא ברור אם תחזור לשמה המקורי, תישאר כ"חדשות 10 בשישי" או תזכה לשם חדש. הפורמט החדש יתבסס על כתבות מגזין לצד דיון אולפני, כמו במהדורות המתחרות "אולפן שישי" ויומן". בשלב זה, לא ידוע באם רוזן ימשיך לצידו של דרוקר, אם דרוקר יגיש לבד, או שמגיש/ה אחר מצוות החברה יצטרפו אליו להנחיה. מיקי חיימוביץ' ויעקב אילון, על פי גורם בחברת החדשות, לא ישולבו ויזכו למנוחה, לאחר ש"נאלצו" להקריב גם את ימי שישי לטובת הנחיית המהדורה.

כזכור, לאחר מינויו של גלעד עדין למנכ"ל הזמני של חדשות 10, בוטל הלכה למעשה האולפן המרכזי וחיימוביץ' ואיילון נקראו להגיש את המהדורה בשישי. "האולפן המרכזי" סבל בחודשים האחרונים לשידורו מרייטינג מדשדש, הנע בין 3 ל-5 אחוזים, בעיקר מול שידור "ארץ נהדרת" של קשת.

גלעד עדין, אישר את הפרטים אך סירב להרחיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully