וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבריזר של קסטרו?

אלכסנדר כץ

20.3.2006 / 8:50

בטמפו שוקלים לדרוש להוריד את הפרסומת האחרונה שהעלתה קסטרו, לאור הדמיון לפרסומת בקרדי בריזר מלפני שנתיים. צפו במקור ושפטו

גורמים בחברת טמפו לא אהבו לראות את סרטון הפרסומת החדש של קסטרו, שהועלה לאחרונה ומשודר בימים אלו בטלוויזיה, ולטענתם, זהה רעיונית לסרטון פרסומת שהם העלו לפני כשנתיים למותג בקרדי בריזר. בשתי הפרסומות מוצגים זוג אוהבים, המספרים על חייהם המשעממים, בעוד שפלאשים קצרים מציגים את המציאות בצורה שונה במקצת.

סרטון הפרסומת של בקרדי בריזר הופק בחו"ל, במסגרת קמפיין בינלאומי של המותג, ושודר לפני כשנתיים בארץ, על ידי משרד הפרסום מק'אן אריקסון, שהתאימו לארץ. הסרטון של קסטרו, צולם לאחרונה באמצעות משרד ראובני פרידן, ועלה לפני כשבועיים בערוץ 2 ו-10.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בטמפו שוקלים לפנות לקסטרו בדרישה להפסיק את שידור סרטון הפרסומת, או לחלופין לשנותו בצורה כזאת שלא יהיה כל זיהויי בין שני סרטוני הפרסומת.

בשלב זה עדיין לא התקבלה החלטה סופית בעניין, ובטמפו גם לא ממהרים להחליט על הצעדים אותם הם ינקטו. מנהל מותג בקרדי בריזר רפי יער, אישר כי לוואלה! ברנז'ה רק כי "הפרסומת של קסטרו היא העתק לזו של בקרדי בריזר ששודרה ברחבי העולם".

פרידן: נשמות טובות מחפשות פגרים לנקר בהם

אודי פרידן, בעלי ראובני פרידן: "היה ברור לנו שנשמות טובות יחפשו פגרים על מנת לנקר בהם - כטורפי נבלות. לגופו של עניין, עבדנו בראובני פרידן על הקמפיין בלא שידענו כלל על הפרסומת של בקרדי בריזר. היה לנו ולבמאית נירית ירון הרבה רעיונות. אחרי שאישרנו את התסריט עם הלקוח ויצאנו להפקה, בא מישהו מהמשרד ואמר שהוא חושב שהפרסומת מזכירה את זו של בקרדי. ראינו את אותה פרסומת ובאמת יש דמיון, אולם החלטנו ללכת על זה כי הכיוון של הפרסומת שלנו הוא שונה. מתוך אחריות ללקוח, סיפרנו לו על הדמיון והוא אמר שזה לא מפריע לו. צריך לזכור שיצרנו את הפרסומת שלנו לבד, אחרי הרבה מאד סיישנים, והגענו לפורמולה הזאת שאושרה בסוף. בעולם יש הרבה מאד פרסומות שדומות אחת לשנייה".

פרידן מותח ביקורת על הענף בו הוא עוסק: "הראנו את זה ללקוח וציינו בפניו שיהיו אנשים שיגידו שיש דמיון בין הפרסומות. זה הענף שלנו, הוא ענף שבמקום לדאוג לעצמו, פוגע בעצמו. אותם אלו במאשימים בהעתקה, מחר בבוקר יאשימו גם אותם בהעתקה. הפרסומת של קסטרו זוכה לאהדה בקרב הציבור, ויכול להיות שיש אנשים שלא אוהבים את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully