וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת וחדשות 2 ברשימה משותפת

לי-אור אברבך

20.3.2006 / 9:07

בעוד כוכבי חברת החדשות יובילו את משדר הבחירות ביום שלישי, אנשי רשת יקחו לידיים את היומיים הראשונים של השבוע הבא

רשת וחברת החדשות משלבות ידיים לקראת שבוע הבחירות שיחל בשבוע הבא. משדרי הבחירות כולם יועברו מאולפן בחירות מיוחד המוקם בימים אלו בנווה אילן.

האולפן המיוחד יפעל במתכונת גל פתוח ביום שלישי, יום הבחירות, החל מהשעה 20:00. את המשדר יובילו גדי סוקניק ויונית לוי כשלצדם ד"ר מינה צמח שתנהל מדגם בחירות ראשון מסוגו שיורכב משילוב קלפיות, סקר טלפוני ודגימה מיוחדת לטלפונים סלולרים.

פרשני חברת החדשות אמנון אברמוביץ, רינה מצליח, אודי סגל, אהוד יערי וכן דני קושמרו, אהרון ברנע, עודד בן עמי ודנה וייס יתפרשו בכל נקודות השידור. באולפן המיוחד ישתתפו צוות בכיר של מגיבים מהמפלגות הפוליטיות ופוליטיקאים שלא רצים הפעם כמו אהוד ברק וטומי לפיד.

לוח השידורים ביום ראשון יכלול שידורים מיוחדים של חברת החדשות מהאולפן המיוחד ותוכנית מיוחדת של ניסים משעל עם עדכונים אחרונים מההכנות במטות המפלגות, הסקרים האחרונים וראיונות בלעדיים. התוכנית תשודר מיד לאחר מהדורת החדשות המרכזית.

בשני ייחד יאיר לפיד את תוכניתו לבחירות בהשתתפות פרשנים, קומיקאים, ואנשי צבור שיציגו את הזוית האישית שלהם על המתרחש. מיד אחריו ספיישל בחירות של "משחק מכור".

מנכ"ל חדשות ערוץ 2, שלום קיטל התייחס למבצע השידורים באומרו, כי "שידורי הבחירות הם כמובן אחד השיאים בעשייה התקשורתית ובחידושים על המסך. כמו כן בכל מערכות הבחירות הקודמות בעידן התחרותי אני סמוך ובטוח כי הנבחרת של חדשות ערוץ 2 תוביל גם הפעם את סיקור הבחירות ותפגין שידור מקצועי ומרתק בכל התחומים".

מנכ"ל רשת, יוחנן צנגן אמר, כי "ערוץ 2, כגוף השידור המוביל בישראל, יספק גם הפעם משדרים מהרמה העיתונאית והטלוויזיונית הגבוהה ביותר. שיתוף הפעולה ההדוק של 'רשת' וחברת החדשות בימים מכריעים אלו, יביא לידי ביטוי את היכולות הגבוהות של שני הגופים המשדרים ויענה לכל צרכיו של הצופה הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully