וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסם - המפרסמת הגדול בפברואר

אלכסנדר כץ

19.3.2006 / 17:05

השקיעה 1.3 מיליון ד' בפרסום. הקמפיין המוביל הוא של סלקום ווליום ("ככה זה כשאוהבים"). מק'אן אריקסון מוביל בקרב המשרדים

"יפעת בקרת פרסום" פרסמה היום את דירוג ענף הפרסום לחודש פברואר. על פי הנתונים, אסם פרסמה בחודש פברואר בכ-1.37 מיליון דולר, והובילה את טבלת המפרסמים בחודש זה. מק'אן אריקסון התמקם במקום הראשון בטבלת משרדי הפרסום, כשהוציא ריאלית יותר משמונה מיליון דולר, כמעט פי 2 מהמשרד שממוקם במקום השני- באומן בר-רבנאי. הקמפיין המוביל הוא "ככה זה כשאוהבים" של סלקום ווליום, ומותג סלקום עצמו מוביל בטבלת המותגים.

אסם התמקמה במקום הראשון בטבלת המפרסמים בפברואר, עם הוצאה ראלית של כ-1.37 מיליון דולר. צמוד לאסם נמצא בנק דיסקונט עם כ-1.35 מיליון דולר, עם "מתקפת" מודי בראון ובנק דיסקונט. קבוצת בנק לאומי פרסמה בפברואר בכ-1.21 מיליון דולר, וממוקמת במקום השלישי.

בקרב משרדי הפרסום, מוביל שוב מק'אן אריקסון, עם הוצאה ראלית לפרסום של כ-8.07 מיליון דולר, וכ-20 אחוז מזמן האוויר לפרסום של ערוץ 2. הרחק אחריו, במקום השני, ממוקם משרד באומן בר-ריבנאי, עם 4.2 מיליון דולר. אדלר חומסקי-ורשבסקי ממוקם במקום השלישי, עם 3.8 מיליון דולר. שיטרית מדיה גרופ, הצליחה להצברג ב-20 הגדולים, עם פרסום לאלונית של דור אלונית, סופר סנטר ועוד, בהוצאה ריאלית של 591 אלף דולר.

סלקום מובילה במותגים

את טבלת עשרת המותגים המובילים בפרסום, מוביל המותג סלקום, עם 1.06 מיליון דולר. אחריו ממוקם בנק דיסקונט, עם כמיליון דולר. פרטנר ופלאפון ממוקמות אחריהם, עם 969 אלף דולר ו-633 אלף דולר, בהתאמה.

בקמפיין של סלקום ווליום עם דניאל סלומון, הושקעו 448 אלף דולר בחודש פברואר (כל המחירים הם הערכה לפי מחירי מחירון, א"כ), והוא מוביל את טבלת הקמפיינים. פריגת במקום השני, בקמפיין ל"היחידי בבקבוק משפחתי שמכיל רק רכיבים טבעיים", עם 428 אלף דולר. ה"היי בנק- לעולם היי טק אתה חייב ביי בנק" של בנק הישיר הראשון, הושקעו בפרסום כ-386 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully