וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפוצץ המו"מ בין עיתונאי קול ישראל לאלוני

לי-אור אברבך

20.3.2006 / 13:42

הצדדים הסכימו בעצת נציגת התמ"ת להיפגש שוב ברביעי. מנכ"ל הרשות דחה ההצעה לשלם לכתבי החוץ מטעמי תקציב אך גם לא הסכים לוותר על דן שילון

הסתיימה ללא הסכם הפגישה בין נציגי איגוד העיתונאים לבין מנכ"ל רשות השידור, יאיר אלוני שנערכה אמש. הצדדים שלא הצליחו להגיע לכלל הבנה באשר לשלושה מתוך ארבעה הסעיפים שעל הפרק החליטו להפגש שוב ביום רביעי, בהתערבות הממונה על השכר ממשרד התמ"ת, עו"ד מירב הלוי.

הסעיפים השנויים במחלוקת, עליהם לא הסכים מנכ"ל הרשות להתפשר מטעמי תקציב, הם תשלום לכתבי החוץ של קול ישראל והכפלת שווי השי לחג כפי שהיה שנים קודמות. כמו כן סירב אלוני להודיע כי לא יעסיק את דן שילון. לדברי גורמים שנכחו בפגישה הודה המנכ"ל כי נפגש פעם אחת עם שילון אך לא הגיע עמו לכל סיכום. לדבריו קיימת חשיבות להבאתו למשבצת שש בערב החלשה.

הצדדים הסכימו עם זאת על קידום עובדים שדרגתם עוכבה, כאשר הדרישה היא לקדם 50 עובדים.

"אנחנו באים בידיים נקיות", אמר לוואלה! ברנז'ה יו"ר איגוד העיתונאים של קול ישראל, שמעון וילנאי, בהתייחסו לפגישה שנקבעה למחר. לדבריו העיתונאים מגיעים "בתחושה שאולי יקודמו נושאים שתקועים זמן רב. אנו סבורים שיש עובדים פנימיים שיש בהחלט לקדם ולשבץ אותם בתוכניות שונות". סגנו, נועם גילאור אמר ש"הגיע הזמן שהרדיו יעשה ייצוא ולא ייבוא של כוכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully