וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 ו-10 נדרשים להבהרות לגבי פרסומת מגה ספורט

אלכסנדר כץ

20.3.2006 / 14:33

לרשות השניה הגיע מכתב תלונה על הפרסומת החדשה של הרשת, והיא פנתה לערוצי הטלוויזיה לקבלת תגובה

ראש אגף פרסומת ברשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, גיתית לבנון, העבירה היום מכתב למנהלי השיווק של הערוצים 2 וישראל 10, בו ביקשה מהם הבהרה על שידור פרסומת של רשת "מגה ספורט", בעקבות מכתב תלונה של צופה, שהתקבל אצל נציב תלונות הציבור של הרשות.

לבנון מצרפת למכתבה את מכתב התלונה, ודורשת ממנהלי השיווק לקבל הבהרה עד יום שלישי בצהריים. לוואלה! ברנז'ה נודע כי בשלב זה לא פסלה הרשות את הפרסומת או התנתה את שידורה בשעות הערב המאוחרות, עד לקבלת תגובתם של אנשי ערוץ 2 וישראל 10.

במכתב התלונה, ציין הצופה כי ברצונו "להפנות את תשומת לבכם (הרשות השנייה, א"כ) לפרסומת המזעזעת של מגה ספורט... אם כל הכבוד לסקס בפרסומות, הפרסומת הזו חצתה כל גבול, הגניחות והאנחות לאורך כל הפרסומת אינם משאירים מקום לדמיון... הפרסומת משודרת בכל שעות היממה וילדים שצופים בה מקבלים רושם מוטעה... איננו חייבים לסבול את הראש החולני של יוצרי פרסומות להיות קורבנות של יצירות כאלו". המתלונן מבקש להגביל את שעת שידורה של הפרסומת, או לחלופין, לשנותה לאלתר.

מיד לאחר שהתקבל מכתבה של גיתית, פנו אנשי ערוץ 2 וישראל 10 למגה ספורט, על מנת לקבל את תגובתה על מכתב התלונה.

מגה ספורט העלתה בסוף השבוע שעבר קמפיין פרסומי גדול בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים, באמצעות באומן-בר-ריבנאי, במסגרתו שודר סרטון הפרסומת בערוצים המסחריים. במקביל, מופיע הקמפיין גם במודעות ארציות ובמסכים אלקטרוניים.

סרטון הטלוויזיה מציג רגעי שיא בענפי ספורט שונים, כמו חבטת טניס, הטבעת כדור בכדורסל, הנפת משקולות והבקעת כדור בכדורגל, כשהם מלווים בקולות מאמץ, שנעים על הגבול הדק שבין מאמץ ספורטיבי למאמץ מיני.

מאמינים שהרשות לא תוריד את הפרסומת

דובר מגה ספורט, רני רהב, מאמין כי חווית הספורט המלווה במאמץ של רגעי שיא, מלווה לעיתים בקולות מאמץ. רהב: "אנו מאמינים כי הרשות השניה תשכיל לראות זאת ותמנע את הורדת הקמפיין מהאוויר".

מהרשות השנייה נמסר לוואלה! ברנז'ה כי מדובר בפניית ציבור אחת שהגיעה: "בהתאם לנוהלים אנו מעבירים כל פניית ציבור להתייחסות הגוף המפרסם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully