וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושלם ליהוק 'השיר שלנו'

לי-אור אברבך

21.3.2006 / 8:12

רן בכור, עידו מוסרי, אושיק לוי, ענת מגן שבו, שולה חן ועמוס לביא הם בין הכוכבים שיעטרו את עונות 3+4 בדרמה היומית של yes

הושלם ליהוק 18 השחקנים שיובילו את 150 הפרקים שירכיבו את שתי העונות הבאות של "השיר שלנו". בין השחקנים ששמותיהם מפורסמים לראשונה - רן בכור, ענת מגן שבו ועידו מוסרי.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בדרמה המוזיקלית יככבו רן דנקר, אושרי כהן ולצדם רונה לי שמעון, אניה בוקשטיין, דנה עדיני ומלי לוי. עוד מצטרפים: אלי אלטוניו, ליאורה ריבלין, נינה קוטלר ובתפקיד הרמטכ"ל – אושיק לוי.

עמיקם לוי (גבאי מ'עניין של זמן') יהיה במאי הלהקה ןהמנהל המוזיקלי הוא יוסי מרשק. עוד יככבו בגזרה הבוגרת יותר - עמוס לביא, אורי רביץ ודליק ווליניץ שישוב כאודי שניר. הכוכבת שולה חן תתקאמבק כאמא של רן דנקר ורס"ר מטבח יהיה, כפי שפורסם, ישראל אהרוני.

על הליהוק הייתה אמונה אסתר קלינג לצד יוצרי הסדרה, אורי גרוס, יואב צפיר וטמירה ירדני. המפיקות הן נאוה קולטון, עינת זילבר.

כזכור, העונה תיפתח בדיוק בנקודה שבה הסתיימה העונה הקודמת - חתונת נינט וזוהר על החוף והגילוי כי אריאל חי וצופה בהם מיאכטה בלב ים. בסיומו של הקליפ המרגש, יצעק הבמאי "קאט", ייחשף סט הצילומים, אושרי כהן יורד מהסירה והשחקנים חוגגים ביחד את סיום צילומי העונה השנייה של "השיר שלה" – הדרמה המוזיקלית היומית בכיכובם של נינט טייב ו... רני אביב.

רני ויונתן הם החברים הכי טובים, עוד מילדות, ולמחרת הם מתגייסים: יונתן (אושרי) מתגייס ללהקה הצבאית המתוקשרת של צה"ל (הרמטכ"ל החליט לבטל את כל הלהקות הקטנות ולהחזיר את להקת הנח"ל לימי הזוהר שלה) – ואילו רני אביב (רן דנקר) חולם להיות חייל קרבי ומתגייס לצנחנים. רני (רן) ונינט טייב "אינם" זוג "בחיים" - מה שמתיישב נהדר עם המציאות למרבה האירוניה - לרני בכלל יש חברה חיילת (רונה לי שמעון), המתגוררת איתו ועם יונתן בלופט התל-אביבי המפואר שלהם.

נינט טייב תככב בחלק משמעותי של העונה השלישית ובעונה הרביעית כולה, לאחר השלמת הדיסק הראשון שלה. שתי העונות ישודרו ב-yes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully